Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Jaha, har du fått en kompis?" Sa jag glatt och bar upp Peter
27 aug, 2013 23:00
|
|
Borttagen
|
"Syrena är min bästis,sa Peter
27 aug, 2013 23:01
|
|
Borttagen
|
" Jaha! Hej Syrena " sa jag och klappade henne på kinden
27 aug, 2013 23:11
|
|
Borttagen
|
27 aug, 2013 23:40
|
|
Borttagen
|
" Då ska vi gå " sa jag och började att gå mot dörren
28 aug, 2013 07:54
|
|
Borttagen
|
Syrena höll hårt i Peters hand
28 aug, 2013 11:45
|
|
Borttagen
|
( Peter är i Kelly's famn och Kelly vet inte att Syrena ska följa med dom hem )
28 aug, 2013 11:46
|
|
Borttagen
|
(Jaha hahaha  )
Syrena gick långsamt bakom dem
28 aug, 2013 12:48
|
|
Borttagen
|
Jag satte Peter i sin bilbarnstol och stängde dörren
"vad är det?" Sa jag när märkte att Syrena stod bakom mig
28 aug, 2013 13:17
|
|
Borttagen
|
"J..jag...Peter..sa,stammade jag
28 aug, 2013 13:17
|
Du får inte svara på den här tråden.