Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker inte att varken tärna eller lucia skulle vara mer betydelsefullt än det andra, men jag väljer tärna, eftersom jag bara skulle tycka att det var jobbigt att ha ljus i håret. Plus att jag inte känner något stort behov av att stå i centrum ...
Resultat i frågan "lucia eller tärna?": 16-15 till lucia (alltså endast en mariginell vinst) ... Obs! Ny fråga i första inlägget 14 dec, 2012 14:46 |
|
Little J
Elev |
14 dec, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
Blåmes ♥
Har alltid varit min favorit av småfåglarna 14 dec, 2012 14:56 |
|
Miss Black
Elev |
*googlar*
Rödhake: Blåmes: ![]() Tycker att båda är väldigt fina... Min favorit färg är röd. Därför tar jag Rödhake. Min bokblogg
14 dec, 2012 15:00 |
|
Ginny00
Elev |
Blåmes because of that's the way it is.
14 dec, 2012 15:00 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
Har altid gillat Blåmes.
R.I.P Dobby:( 14 dec, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Rödhake! ♥
Jag tänker på den lilla rödhaken i the Secret Garden, är det inte den som visar Mary vägen hur man hittar in? Och jag tycker rödhakar är mer tilltalande i största allmänhet också, och de är så söta! 14 dec, 2012 15:17
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-14 kl. 19:40
|
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Rödhake ♥
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 14 dec, 2012 15:28 |
|
BlondaHermione
Elev |
14 dec, 2012 15:45 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Tycker rödhake ser lite finare ut
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 14 dec, 2012 15:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen