Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Miskel TUUUSEN TAACK! Jag hade lite ångerst i en annan tråd igår nämligen, och panik, men det gick hela vägen! Gud vad underbart! Vilken lättnad det måste ha vart!
15 maj, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har hört att en viss Nessilini fick Mvg på sitt svenska nationella tal O.O Grattis!! 15 maj, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
15 maj, 2012 19:41 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Jag har hört att en viss Celest Gaunt bli så galen av att hon inte kan välja sida (The light,bright,flum eller Dark side) att hon snart fixar en egen...Kanske "Bokdemokraterna"...
Nessilini GRATTIS! 15 maj, 2012 19:42 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Miskel TUUUSEN TAACK! Jag hade lite ångerst i en annan tråd igår nämligen, och panik, men det gick hela vägen! Gud vad underbart! Vilken lättnad det måste ha vart! Du anar inte Nu har jag "bara" fysik och PA kvar xD wohoo, hoppas att det går bra
15 maj, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: WHAT!?!?! Skrivet av Borttagen: Elma00: Kajj... asså, jätte illa. dom har fått mig att börja skära mig. mm. 15 maj, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Oh, vad hemskt!
15 maj, 2012 21:01 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
det sägs att alva failade totalt på biologiprovet idag och att hon kommer att faila totalt på historieprovet imorgon.
speech! 15 maj, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Det sägs att dill99 var avensjuk på luna99 för att hon fick tre stjärnor av tre stjärnor och jag ficf vara två på spanskan men jag sa förlåt!!
16 maj, 2012 08:16 |
|
Borttagen
|
Det sägs att luna99 fick reda på vilken klass hon ska gå i i 7:an!!!
Och hon hamnade i samma klass som dill99!!! Klass 7 A, om någon undrar och designklass!!!!♥ 16 maj, 2012 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen