@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Ellinor: ahaha INTE ALLTID o.oSkrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Dobby, a free elf: gifen...?! xD Våran So-lärare kan vara lite "anorlunda" ibland... ![]() KONSEKVENSER, NACKDELAR, FÖRDELAR, TA DETI FLERA STEG, UTVECKLA, NYCKELORD... H:s handgster när han börjar med konsekvenser, blir galnare och galnare. Men eller hur! Haha, nejmen det är kul när han är sådär galen XD o.o Hur går det för dig med uppsatsen då Elli? Jag håller på och skriver det sista och finslipar nu. Smart att inte göra som mig. Försökte klippa in en pyramid till en annan bild, höll på med det i en timme innan jag sket i det! XD Gillar H:s sätt att lära ut på, men ibland blir det lite mycket! Men om man jämför hur mycket vi har lärt oss av honom jämfört med andra lärare inom So så är det ganska stor skillnad... Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 18:28 |
|
Borttagen
|
Miyuki kommer nu spendera sin kväll med en Chai Latte och lite jah.. Tintin-tittande (The Crab with the golden Claws och ev. Secret of the unicorn ♥ )
http://www.youtube.com/watch?v=BI1LI462oyA&feature=related 10 nov, 2011 18:38 |
|
Borttagen
|
Det är en fullmåne inatt! Aaaoooooouh!
Vad glad man blir att det är så stjärnklart 10 nov, 2011 18:40 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
^
Jag tänker försöka att hitta stjärnbilder av Harry Potter-relaterade saker! Typ horrokruxer m.m. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 18:41 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh jag ser den! Alldeles rund Det är en fullmåne inatt! Aaaoooooouh! Vad glad man blir att det är så stjärnklart By the way, jag har skrivit 122 ord på SO-uppsatsen idag, är uppe i 1722 ord ![]()
10 nov, 2011 18:42 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: ¨Skrivet av Borttagen: Åh jag ser den! Alldeles rund Det är en fullmåne inatt! Aaaoooooouh! Vad glad man blir att det är så stjärnklart By the way, jag har skrivit 122 ord på SO-uppsatsen idag, är uppe i 1722 ord *122 rader? Jag och Linn är upp i 292 tror jag! Lycka till! Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av GinnyOlivia: ¨Skrivet av Borttagen: Åh jag ser den! Alldeles rund Det är en fullmåne inatt! Aaaoooooouh! Vad glad man blir att det är så stjärnklart By the way, jag har skrivit 122 ord på SO-uppsatsen idag, är uppe i 1722 ord *122 rader? Jag och Linn är upp i 292 tror jag! Lycka till! Jag har skrivit typ 2300 ord, har inte orkat räkna raderna. 10 nov, 2011 18:51 |
|
Borttagen
|
Är fly förbannad på min moped....
10 nov, 2011 18:52 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Någon som har tips på saker att önska sig?
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 18:53 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Nej, 122 ORD. Idag alltså. Totalt 1722. Orkar inte räkna rader :pSkrivet av GinnyOlivia: ¨Skrivet av Borttagen: Åh jag ser den! Alldeles rund Det är en fullmåne inatt! Aaaoooooouh! Vad glad man blir att det är så stjärnklart By the way, jag har skrivit 122 ord på SO-uppsatsen idag, är uppe i 1722 ord *122 rader? Jag och Linn är upp i 292 tror jag! Lycka till! ![]()
10 nov, 2011 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen