Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Lunatic
Elev |
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 15 jan, 2012 19:14 |
|
Fang
Elev |
15 jan, 2012 19:16 |
|
Salazar1
Elev |
15 jan, 2012 19:46 |
|
Fang
Elev |
15 jan, 2012 19:46 |
|
childhoodlight
Elev |
15 jan, 2012 20:52 |
|
Miss Lunatic
Elev |
Gryffindor - We're not perfect... Just awesome.
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 15 jan, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Handling [redigera]
Gru är en mästerskurk och han gör allt för att bli den mest omtalade skurken genom tiderna. Dock går det inte så bra och när det uppdagas att en av pyramiderna i Egypten har blivit stulen börjar han få problem. Han bestämmer sig för att han ska stjäla månen, men för att göra det måste han ha en krymstråle. Krympstrålen finns i ett hemligt labb i Kina och när Gru åker dit och hämtar den får han besök av skurken Vector som tar strålen ifrån honom. Gru gör nu allt för att få tillbaks strålen men ingen eller inget kommer innanför Vectors tomtgräns… förutom tre hemlösa flickor; Agnes, Edith och Margo, som är där för att sälja kakor. Gru beslutar sig nu för att adoptera flickorna och använda dem till sin lömska plan. Gru vet dock inte hur det är att ha barn och de gör i början allt för att motarbeta dem. Med lite tur lyckas de charma Gru och hjälper honom bygga sin raket när banken vägrar ge dem ett nytt lån. Dagen för den planerade uppskjutningen närmar sig och det visar sig att dagen för uppskjutningen är samma dag som flickorna ska ha balettuppvisning. Gru är motvillig till sin plan då flickorna betyder mer och mer för honom. 15 jan, 2012 21:35 |
|
Noctum
Elev |
15 jan, 2012 21:38 |
|
Fckingunicorn
Elev |
15 jan, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
So I say no to status quo
Who wants to be like the rest And deny the best that I'm meant for I will show the status quo Who wants to be normal I'll never conform I will be content to resent the status quo 16 jan, 2012 09:10 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen