Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Jag spottade ut allt som kom i min mun
27 aug, 2013 22:15
|
|
Borttagen
|
(Vill också rolla  )
27 aug, 2013 22:33
|
|
Borttagen
|
( Vet, det är synd att inte Kajsa är inne mer  )
27 aug, 2013 22:35
|
|
Borttagen
|
(Ja,hon är bara inne ibland för just nu är hon på klassresa  )
27 aug, 2013 22:36
|
|
Borttagen
|
( Oj, hur ska vi lösa detta?)
27 aug, 2013 22:38
|
|
Borttagen
|
(jag kan vara tjejen som peter gillar och tar hem från dagis?)
27 aug, 2013 22:40
|
|
Borttagen
|
27 aug, 2013 22:40
|
|
Borttagen
|
(oKEJ  )
27 aug, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
Jag bad Mas att knyta loss mig, och det gjorde han.
Jag klädde på mig och tog bilen in till stan för att hämta Peter
" Peter?!" Ropade jag
27 aug, 2013 22:48
|
|
Borttagen
|
"Här är jag! ropade Peter.
Bakom honom stod en liten flicka med stora blåa ögon och blont lockigt hår.
27 aug, 2013 22:59
|
Du får inte svara på den här tråden.