Spoiler: Tryck här för att visa!Tror faktiskt att Klaine kommer att fortsätta vara ihop.
Skulle kännas jätteskumt om alla par i serien gjorde slut bara sådär. Blaine sa ju dessutom att han inte visste om de fortfarande var ihop, och jag tror att om man drar ut på att avslöja om de är det eller inte betyder plot twist haha. Cred till alla som förstod det sista, gjorde knappt det själv.
she had a face straight from a magazine,
god only knows, but you'll never leave her.
Spoiler: Tryck här för att visa!Tror faktiskt att Klaine kommer att fortsätta vara ihop.
Skulle kännas jätteskumt om alla par i serien gjorde slut bara sådär. Blaine sa ju dessutom att han inte visste om de fortfarande var ihop, och jag tror att om man drar ut på att avslöja om de är det eller inte betyder plot twist haha. Cred till alla som förstod det sista, gjorde knappt det själv.
Spoiler: Tryck här för att visa!Finchel kommer iaf tillbaka! Wiie! Och jag tror nog inte att det är forever over med Klaine. Tyvärr vet jag inte vad som kommer hända med Brittana, I believe it's over
Spoiler: Tryck här för att visa!MEN VARFÖR KITTY??? snälla hon dödade sången, så hemskt. Man ska inte sjunga lana del rey om man inte kan göra det bra asså det blir bara heeeelt fel då. Hon låter som en robot asså nej dislike
Spoiler: Tryck här för att visa!MEN VARFÖR KITTY??? snälla hon dödade sången, så hemskt. Man ska inte sjunga lana del rey om man inte kan göra det bra asså det blir bara heeeelt fel då. Hon låter som en robot asså nej dislike
Spoiler: Tryck här för att visa!That Was HORRIBLE! Första gången jag någonsin sagt så om något på Glee :''''''''''''''( Breaks my heart </3
WAIT WHAT
LANA DEL REY JAG ÄLSKAR LANA DEL REY AKSJKFHKJGHDKG OCH BORN TO DIE DESSUTOM EN AV MINA FAVORITLÅTAR
men vågar inte lyssna för tänk om den är dålig omg
Spoiler: Tryck här för att visa!Gillade inte den heller så jättemycket först, men mer och mer ju mer jag hör/ser den faksikt. Men det här... Ryan, what were you thinking?!?!?
Spoiler: Tryck här för att visa!MEN VARFÖR KITTY??? snälla hon dödade sången, så hemskt. Man ska inte sjunga lana del rey om man inte kan göra det bra asså det blir bara heeeelt fel då. Hon låter som en robot asså nej dislike
Spoiler: Tryck här för att visa!That Was HORRIBLE! Första gången jag någonsin sagt så om något på Glee :''''''''''''''( Breaks my heart </3
Spoiler: Tryck här för att visa!MEN VARFÖR KITTY??? snälla hon dödade sången, så hemskt. Man ska inte sjunga lana del rey om man inte kan göra det bra asså det blir bara heeeelt fel då. Hon låter som en robot asså nej dislike
Spoiler: Tryck här för att visa!That Was HORRIBLE! Första gången jag någonsin sagt så om något på Glee :''''''''''''''( Breaks my heart </3
Det var ju jättebra.
Precis lika bra som detta ♥
Spoiler: Tryck här för att visa!
OMG! Nu vet jag!!
Spoiler: Tryck här för att visa!Detta blir Kitty's audition till ND!! Sugars sög bäver, och nu kommer nästa som suger ännu mer!