Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tärna, i det avseendet att vara lucia/ tärna.
Mitt hår+ stearin= fullständig kaos i några dagar... 13 dec, 2012 17:36 |
|
Seriously
Elev |
Tärna.
Tycker inte om lucior, då det (i alla fall på grundskolan jag gick) var bara populära tjejer som fick vara det. De behövde inte ens vara bra på att sjunga... Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 13 dec, 2012 18:24 |
|
SarahD
Elev |
Tärna! För jag har varit Lucia två gånger och det var jättejobbigt bägge gångerna - varmt med ljusen, tungt med kronan och så fick jag stearin i håret.
13 dec, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
Tärna
13 dec, 2012 18:41 |
|
Dream
Elev |
Lucia, tycker att det är så fint med Lucia! Tärnorna är förstås också väldigt vackra och betydelsefulla. Men Lucia har ett budskap, och jag beundrar henne. =)
(Nu svarade jag kanske inte på frågan, men jag vill hellre vara Lucia, skulle vara en mycket större upplevelse. ;'
13 dec, 2012 19:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-13 kl. 19:15
|
|
LunaLove<3
Elev |
13 dec, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
Lucia. Vistt är tärnor vackra med vita linnen och glitter, men lucior, med röda band runt magen och en brinnande krona...
13 dec, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
Tärna!
Jag älskar att sjunga, och lucior brukar ju oftast stå helt tysta. Dessutom har jag svårt att bara stå stilla så länge xP 13 dec, 2012 21:42 |
|
Little J
Elev |
14 dec, 2012 12:14 |
|
Borttagen
|
Tärna, Lucia verkar bara vara jobbigt...
14 dec, 2012 13:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen