@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
Jag låtsas hålla på med en läxa för att få sitta länge vid underbara mugglis. ♥
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 17:19 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dude, välkommen till singlarnas värld. Everyday is a awesome battlefield from the internet to the civilisation. Haha älskar Gifen! xD 10 nov, 2011 17:23 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Våran So-lärare kan vara lite "anorlunda" ibland...
![]() KONSEKVENSER, NACKDELAR, FÖRDELAR, TA DETI FLERA STEG, UTVECKLA, NYCKELORD... Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 17:31 |
|
Ellinor
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Våran So-lärare kan vara lite "anorlunda" ibland... ![]() KONSEKVENSER, NACKDELAR, FÖRDELAR, TA DETI FLERA STEG, UTVECKLA, NYCKELORD... Så sant... ^^ "She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 10 nov, 2011 17:58 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: gifen...?! xDVåran So-lärare kan vara lite "anorlunda" ibland... ![]() KONSEKVENSER, NACKDELAR, FÖRDELAR, TA DETI FLERA STEG, UTVECKLA, NYCKELORD... ![]()
10 nov, 2011 17:59 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Dobby, a free elf: gifen...?! xD Våran So-lärare kan vara lite "anorlunda" ibland... ![]() KONSEKVENSER, NACKDELAR, FÖRDELAR, TA DETI FLERA STEG, UTVECKLA, NYCKELORD... H:s handgster när han börjar med konsekvenser, blir galnare och galnare. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 18:00 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
10 nov, 2011 18:01 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: ^ Näsgrejen var ju bäst. XD ? Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 18:03 |
|
Ellinor
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Dobby, a free elf: gifen...?! xD Våran So-lärare kan vara lite "anorlunda" ibland... ![]() KONSEKVENSER, NACKDELAR, FÖRDELAR, TA DETI FLERA STEG, UTVECKLA, NYCKELORD... H:s handgster när han börjar med konsekvenser, blir galnare och galnare. Men eller hur! Haha, nejmen det är kul när han är sådär galen XD o.o "She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 10 nov, 2011 18:03 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Ellinor: ahaha INTE ALLTID o.oSkrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Dobby, a free elf: gifen...?! xD Våran So-lärare kan vara lite "anorlunda" ibland... ![]() KONSEKVENSER, NACKDELAR, FÖRDELAR, TA DETI FLERA STEG, UTVECKLA, NYCKELORD... H:s handgster när han börjar med konsekvenser, blir galnare och galnare. Men eller hur! Haha, nejmen det är kul när han är sådär galen XD o.o Hur går det för dig med uppsatsen då Elli? Jag håller på och skriver det sista och finslipar nu. ![]()
10 nov, 2011 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen