Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
23 jul, 2012 12:55 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Svartvitt fota med en tjej på
Winter is coming... 23 jul, 2012 13:55 |
|
Borttagen
|
23 jul, 2012 14:21 |
|
Borttagen
|
GLADING
23 jul, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
kvicken
23 jul, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Av någon anledning: Klaus.
Jag fattar inte varför? xD 23 jul, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
En konstig Gyllene Kvicken
23 jul, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Av någon anledning: Klaus. Jag fattar inte varför? xD (( it is him, or Joseph ( he whom plays Klaus i TVD) varför skrev jag just på engelska? nå shit tha same. Hoppas du förstod. Dock är han "civil" där och...röker.. :O badass!! O.o )) 23 jul, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Badboi! ♥
23 jul, 2012 19:51 |
|
Fairydust
Elev |
Blått.
I don't wanna break these chains! 23 jul, 2012 20:29 |
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen