Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa.
- Man brukar inte ha något till bullar, deä ter man ju som e är.
21 okt, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
(vad menar du nu issta orden?)
Lola kollade p åhonom
-te?
frågade ghon
21 okt, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
(äter som de är)
Yai nickade och sa.-
- Ja gärna
21 okt, 2015 21:01
|
|
Borttagen
|
okej
Lola log
-inget pållägg?
fårgade hon och fixade snabbt tee till dem ochblev klar oh la upp på en bricka
-nä du ska vi äta i ditt rum kanske? för jag känner mig som e docka
sa hon
21 okt, 2015 21:03
|
|
Borttagen
|
Yami log och plötsligt kom drottningen in och hon erättade att hans f ar var sjuk och de visste inte om han skulle bli bra ien
21 okt, 2015 21:07
|
|
Borttagen
|
Lola lyssnade men fokuserade på sitt för att inte störa dem
21 okt, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
Yami bleknade, tänk om han verkligen var dödligt sjuk?
21 okt, 2015 21:14
|
|
Borttagen
|
Lola kollade på Yami och koald sen på modern
-gå till honom det e okje
sa hon mjukt till Yami.
-
21 okt, 2015 21:18
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på henne men skakade på huvudet.
21 okt, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
Lola kolladep åYami
-varför?
fårgde ohn förstkigit
21 okt, 2015 21:21
|
Du får inte svara på den här tråden.