Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
27 aug, 2013 20:10
|
|
Borttagen
|
jag svimmade sedan på golvet
27 aug, 2013 20:12
|
|
Borttagen
|
" Mas?!" Sa jag och försökte att komma loss
27 aug, 2013 20:14
|
|
Borttagen
|
27 aug, 2013 20:16
|
|
Borttagen
|
( Måste det vara så dramatiskt?)
27 aug, 2013 20:18
|
|
Borttagen
|
27 aug, 2013 20:19
|
|
Borttagen
|
( Men varför ska han svimma?)
27 aug, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
(Jag vet inte!)(har bara ingen idé)
27 aug, 2013 22:06
|
|
Borttagen
|
( Kan dom inte leva ett bra liv nu?)
27 aug, 2013 22:07
|
|
Borttagen
|
(Okej) jag tog fram ett paket mjölk och hällde det over Kelly, jag hällde sedan ris på henne, sedan tog jag chokladsås och strössel på henne..
27 aug, 2013 22:13
|
Du får inte svara på den här tråden.