Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
20 mar, 2014 16:04 |
|
HannahPotterHead
Elev |
Jag har aldrig varit i USA
'' We all have got light and dark inside of us'' - Sirius Black 20 mar, 2014 19:49 |
|
kitto
Elev |
Nepp.
Jag har aldrig haft rött hår. 20 mar, 2014 20:08 |
|
Borttagen
|
Jo, sedan i julas
Jag har aldrig tyckt om att färga mitt hår... (fast jag tycker om resultatet) 20 mar, 2014 20:08 |
|
kitto
Elev |
Har bara gjort det en gång på salong och då var det mysigt.
Jag har aldrig gillat att dricka mjölk. 20 mar, 2014 20:15 |
|
Percival81
Elev |
Inte jag heller.....
Jag har aldrig gillat HP-filmerna!! Uggla mig, utmana mig eller vad som helst!! 20 mar, 2014 21:17 |
|
kitto
Elev |
Nej, de är knte så bra, dock duktiga skådespelare (mrn de kunde satt gröna linser på Daniel).
Jag har aldrig rökt. 20 mar, 2014 21:26 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 mar, 2014 21:41 |
|
Hedwig96
Elev |
kört själv: JOO
Åkt på nån annans: nej jag har aldrig druckit energidricka (bara smakat lite från en kompis) 20 mar, 2014 22:41 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 mar, 2014 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen