Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag sticker iväg därifrån
jag är jättecoolig älska mig plz 17 dec, 2013 18:23 |
|
Borttagen
|
Han vinkar tillbaks.
17 dec, 2013 20:01 |
|
Borttagen
|
(ginny 23 skapade en ny gubbe)
Jag går in i mugglarlondon. 21 dec, 2013 21:02 |
|
Queen Boo
Elev |
(Okii bra
Jag springer ut i skogen jag är jättecoolig älska mig plz 21 dec, 2013 21:07 |
|
Borttagen
|
(Visst är det
Det regnar kraftigt. 21 dec, 2013 21:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sätter mig på en sten
jag är jättecoolig älska mig plz 21 dec, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
Snart är jag ensam kvar på gatan.
21 dec, 2013 21:13 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar
jag är jättecoolig älska mig plz 21 dec, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
(Det är tur att vi rollar, annars skulle jag troligen ha dött av tråkighet, päronen slår in mina julklappar så jag får bara sitta på mitt rum, så tack)
Hela jag är jätteblöt. 21 dec, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
Jag ler och springer till han. "Hur mår du Albus?" frågar jag Albus.
21 dec, 2013 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen