Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tärna. Jag har nästan alltid varit tärna
13 dec, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
Lucia! Blev vald till Lucia när jag var liten, haha. Var så lycklig då!
Men det blir ju inget riktigt Luciatåg utan tärnor heller. 13 dec, 2012 13:15 |
|
BlondaHermione
Elev |
13 dec, 2012 15:06 |
|
MissBellatrix
Elev |
Lucia ♥
Hey there. You come here often? 13 dec, 2012 15:06 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Tärna, Att stå i centrum har aldrig varit min grej (Om det inte gäller dans eller gymnastik ♥)
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 13 dec, 2012 15:08 |
|
Ginny00
Elev |
Tärna..
13 dec, 2012 15:10 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Lucia
tycker samma sak som TimMarvoloRiddle I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 13 dec, 2012 15:12 |
|
Borttagen
|
Lucia, har varit både lucia och tärna och lucia var roligare
13 dec, 2012 15:40 |
|
ginnyw123
Elev |
13 dec, 2012 15:45 |
|
Miss Black
Elev |
Lucia. Har aldrig riktigt gillat tärnor... Liksom vad är det för speciellt med dem? Det är ju bara som Lucior utan krona. Lite tråkigt tycker jag ^^
Min bokblogg
13 dec, 2012 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen