The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Majis Klicka på profil - rollspelskaraktär. XD Promise, ska fixa så att det blir lättare att hitta och starta rollspelet imorn c: Sen btw så kan gå med i gruppen för din gudaförälder så kommer du att kunna gå in i stugan! C: Men... alltså... Var finns rollet och... Ja... Hajar inte riktigt xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 7 jan, 2013 20:32 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Lunah~: Förresten hur långt har du kommit i serien? Så jag kan uppdatera din rank Skrivet av Ginny!!!!: Ja, haha XD Jag vill se men samtidigt inte se den. Den första var så himla olik boken att man bara GAAAAAAH.... Så jag hoppas SoM blir bättre c: Ja den första var inte alls som boken, fast filmen var ju ändå helt ok Och ja, själva filmen var bra :3 Har läst första boken, woho! ;D
7 jan, 2013 20:32 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Thalia som i the och thanks I'm so bored... Wassup, Demigods? Jag har en fråga... Hur uttalar ni namnet Thalia? Jag uttalade alltid Talia men vissa säger Falia och Thalia (Th som i "thanks" Det finns nog inget rätt eller fl, bara undrar :3 7 jan, 2013 21:22 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ginny!!!!: Thalia som i the och thanks I'm so bored... Wassup, Demigods? Jag har en fråga... Hur uttalar ni namnet Thalia? Jag uttalade alltid Talia men vissa säger Falia och Thalia (Th som i "thanks" Det finns nog inget rätt eller fl, bara undrar :3 Jag säger talia ^^ Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 7 jan, 2013 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: I'm so bored... Wassup, Demigods? Jag har en fråga... Hur uttalar ni namnet Thalia? Jag uttalade alltid Talia men vissa säger Falia och Thalia (Th som i "thanks" Det finns nog inget rätt eller fl, bara undrar :3 Jag gör exakt som du! Men jag tycker nog egentligen ''Talia'' låter bäst! 7 jan, 2013 21:27 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Lunah~: Då uppdaterar jag dig
Mrs.Tonks: Show-off? Med hippocampin? Wow, många svarade på frågan om namnet O.O LOL XD Det här kunde bli ett spel; hur uttalar ni...? What about Dionysus och Keiron/Chiron? Jag säger oftast Dionysos bara för att de stod så i mina första böcker om grekisk mytologi, och så uttalar jag Keiron/Chiron som Kiron (<---ron som Ron i HP ![]()
7 jan, 2013 21:58 |
|
Borttagen
|
Jaja, GODNATT I ALLA FALL ALLA DEMIGODS!!! ♥♥
7 jan, 2013 22:02 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: God night and good luck witht the Demigod nightmares! Jaja, GODNATT I ALLA FALL ALLA DEMIGODS!!! ♥♥ ![]()
7 jan, 2013 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: God night and good luck witht the Demigod nightmares! Jaja, GODNATT I ALLA FALL ALLA DEMIGODS!!! ♥♥ Oms (Oh, my styx), wish me Good Luck! 7 jan, 2013 22:06 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Be till Morfeus för bra drömmar och Hypnos för en god natts sömn Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: God night and good luck witht the Demigod nightmares! Jaja, GODNATT I ALLA FALL ALLA DEMIGODS!!! ♥♥ Oms (Oh, my styx), wish me Good Luck! ![]()
7 jan, 2013 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen