Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami nickade och gick u tvärt och såg tjänaren gå och sa.
- Hälsa in mor att hon kan komma hit, jag är ingen springpojke.
Sedan gick han in igen
21 okt, 2015 20:31
|
|
Borttagen
|
Tjanren bnickar irekt ett ska bli och gick emot drottnigens håll
Lola log emto Yami
-lite konstigt ordva
sa hon på skoj
21 okt, 2015 20:33
|
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa.
- Ja, men man måste sätta de äldre på plats ibland.
21 okt, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
Lola log et
yami
-jaså ska jag säga dtta då vänta tilsl du blir ädlre och dina barnbörjar sätta dig på palts då
a hhon retligt på skoj och log lite och kollade på hnom och bullarna snabbt
tjäanren hittade drottnigen och sa direkt det Yami hade sagt
21 okt, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på henne och sa.
- Jag tänker inte be dem komma till mig om jag vill något.
Vill jag något så går jag till dem i så fall.
21 okt, 2015 20:42
|
|
Borttagen
|
Lola log emot Yai
-okej
sa hon mjukt och kolade runt och log och tog ut bullana när de blev klara
21 okt, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
21 okt, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
Lola log och tänker
-vad vill du ha till mjölpojken
sa hon och log och kolalde på hoom
21 okt, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa.
- Vad menar du?
21 okt, 2015 20:49
|
|
Borttagen
|
Lola log
-vad vill du ha till din bullar
sa ho
21 okt, 2015 20:58
|
Du får inte svara på den här tråden.