Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Jag torkade bort en tår och reste mig och la Mas på sängen och sen satte jag mig ner på hans lem och hoppade upp och ner
27 aug, 2013 18:18
|
|
Borttagen
|
''det kan vara nåt farligt sa jag''
27 aug, 2013 18:24
|
|
Borttagen
|
" Men herregud Mas, jag har ett sår där, det svider och det är inte så konstigt " sa jag lugnt
27 aug, 2013 18:26
|
|
Borttagen
|
''ett sår!'' sa jag förtvivlat
27 aug, 2013 18:35
|
|
Borttagen
|
" Ja, jag har ju opererats " sa jag
27 aug, 2013 18:37
|
|
Borttagen
|
''då har vi inget mer sex i dag!'' sa jag bestämt
27 aug, 2013 18:37
|
|
Borttagen
|
Jag blev sur, jag gick naken iväg till köket
27 aug, 2013 18:38
|
|
Borttagen
|
jag band fast kelly på en stol och öppnade kylskåpet
27 aug, 2013 18:40
|
|
Borttagen
|
" Mas?" Sa jag
Vad gjorde han?
27 aug, 2013 20:06
|
|
Borttagen
|
jag tog fram en morot jag slickade på hela, sedan stoppade jag in den i hennes sköte
27 aug, 2013 20:07
|
Du får inte svara på den här tråden.