Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag transfererar mig till London igen.
5 dec, 2013 07:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går närmare
jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2013 07:37 |
|
Borttagen
|
Sen går jag till Diagongränden.
5 dec, 2013 07:45 |
|
Queen Boo
Elev |
Han pratar med Voldemort!
jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2013 10:00 |
|
Borttagen
|
Jag ser Dumbledore.
5 dec, 2013 14:44 |
|
Borttagen
|
Jag tar ett rum på tre kvastar.
5 dec, 2013 14:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hör inte vad de säger
jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2013 15:45 |
|
Borttagen
|
Sen går jag tillbaka till diagongränden.
5 dec, 2013 15:46 |
|
Borttagen
|
jag vinkar till han.
5 dec, 2013 15:55 |
|
Borttagen
|
Jag tittar efter en bok jag har letat efter länge.
Men jag hittar den inte. 5 dec, 2013 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen