Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
14 okt, 2012 18:38 |
|
dobby10
Elev |
inspeirdpcsyho jag kanske inte stavar rätt men du vet säkert vem jag menar
Söker kort 14 okt, 2012 18:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-14 kl. 19:02
|
|
april
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Jag vill krama hela min vänlista, för att ni är bäst, små Mugglisar ♥ Det var egentligen tänkt som någon slags "SkrivaXXXinläggsak" men jag missar alltid sånna tillfällen så det får bli nu istället Ingis Mimitchi Victoire Weasly LauraTree Miss Black april Erica Potter MissFniss Draconifors lövetAmanda PotterHunger InspiredPsycho amanda1104 luna99 Minerva McGoanagall HannaPanna Deamfle Little J Doby Almispalmis LucyMalfoy AlexZz Pixi Luna Lönn TAJAZY sanna1324567 Lucy Travell Sannaaa Miss_Green HarryPotterr miss-somebody grisnils Sirius° Almson Winny Geasley Alert Evreka MissLollo Lily Brown astrid.98 A.k FreyaParkinson Elma00 Petra Hyrrot Hermione *KRAM!* tack o kram på dig själv!
14 okt, 2012 18:59 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av april: Skrivet av Zmaragd: Jag vill krama hela min vänlista, för att ni är bäst, små Mugglisar ♥ Det var egentligen tänkt som någon slags "SkrivaXXXinläggsak" men jag missar alltid sånna tillfällen så det får bli nu istället Ingis Mimitchi Victoire Weasly LauraTree Miss Black april Erica Potter MissFniss Draconifors lövetAmanda PotterHunger InspiredPsycho amanda1104 luna99 Minerva McGoanagall HannaPanna Deamfle Little J Doby Almispalmis LucyMalfoy AlexZz Pixi Luna Lönn TAJAZY sanna1324567 Lucy Travell Sannaaa Miss_Green HarryPotterr miss-somebody grisnils Sirius° Almson Winny Geasley Alert Evreka MissLollo Lily Brown astrid.98 A.k FreyaParkinson Elma00 Petra Hyrrot Hermione *KRAM!* tack o kram på dig själv! I♥U! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 14 okt, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
april och Petra Hyrrot citera heöst inte ett inläggmed så måbga personer taggade eftersom att man får onödiga medelande
14 okt, 2012 19:05 |
|
dobby10
Elev |
InspiredPsycho du får ne kompliamang
Söker kort 14 okt, 2012 19:05 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Borttagen: april och Petra Hyrrot citera heöst inte ett inläggmed så måbga personer taggade eftersom att man får onödiga medelande Jag förstår om det är jobbigt att få såna oviktiga medelande! Men du kan gå till dina inställningar och då ser du att det står typ: Citera JA NEJ Tagga JA NEJ Oh då kan du klicka på nej på båda så får du inga jobbiga medelanden! Elma00 HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 14 okt, 2012 19:08 |
|
dobby10
Elev |
Söker kort 14 okt, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Petra Hyrrot det vet jag redan,. men ibland vill man ju kunna se om någon taggar en
14 okt, 2012 19:10 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Borttagen: Petra Hyrrot det vet jag redan,. men ibland vill man ju kunna se om någon taggar en Jaa, det är sant! Jag har min citera på NEJ & min tagga på JA! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 14 okt, 2012 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen