roligfakta.se
Forum > Datorer > roligfakta.se
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
YES
Elev |
80 % av kvinnorna i världen mot männens 55 % tvättar händerna efter ett toalettbesök.
Det var ju fräscht... Whatever
4 apr, 2013 18:01 |
|
_Bella_<3
Elev |
4 apr, 2013 18:09 |
|
Borttagen
|
Om du förvarar en levande guldfisk i ett becksvart rum så kommer den slutligen bli vit.
4 apr, 2013 18:10 |
|
_Bella_<3
Elev |
4 apr, 2013 18:12 |
|
Borttagen
|
I now! Its very strange.... Det är också en lag att man inte får gå i skolan med dålig andedräkt. 4 apr, 2013 18:15 |
|
YES
Elev |
En loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd, det är som om en människa skulle hoppa lika långt som en fotbollsplan.
Whatever
4 apr, 2013 18:46 |
|
Torazu
Elev |
"Coca Cola zero innehåller exakt samma ämnen som Pepsi max"
People will believe anything if you whisper it
4 apr, 2013 20:03 |
|
-Hermione_Granger-
Elev |
*Om en fånge förr i tiden flydde från fängelset i Alamos i Mexico dömde man de vakter som hade ansvaret för honom att själva sitta av den resterande tiden.
Är det verkligen logiskt? Jag menar, visst borde vakterna få straff, men ju längre dom har klarat av att vakta fången desto mindre straff skulle dom väl få? Eller är det min hjärna som inte orkar sammarbeta? regnbåge 5 apr, 2013 11:30 |
|
YES
Elev |
Skrivet av -Hermione_Granger-: *Om en fånge förr i tiden flydde från fängelset i Alamos i Mexico dömde man de vakter som hade ansvaret för honom att själva sitta av den resterande tiden. Är det verkligen logiskt? Jag menar, visst borde vakterna få straff, men ju längre dom har klarat av att vakta fången desto mindre straff skulle dom väl få? Eller är det min hjärna som inte orkar sammarbeta? Vad jag kunde läsa så fick vakterna sitta resten av tiden, alltså om fången hade 10 års fängelse och så rymde hen efter 8 år så fick vakten sitta i fängelse 2 år. Whatever
5 apr, 2013 11:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av YES: Skrivet av -Hermione_Granger-: *Om en fånge förr i tiden flydde från fängelset i Alamos i Mexico dömde man de vakter som hade ansvaret för honom att själva sitta av den resterande tiden. Är det verkligen logiskt? Jag menar, visst borde vakterna få straff, men ju längre dom har klarat av att vakta fången desto mindre straff skulle dom väl få? Eller är det min hjärna som inte orkar sammarbeta? Vad jag kunde läsa så fick vakterna sitta resten av tiden, alltså om fången hade 10 års fängelse och så rymde hen efter 8 år så fick vakten sitta i fängelse 2 år. Det har jag också läst.... 5 apr, 2013 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen