Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: jag var du med i det där namnbytet eller vad det nu var? :3 Meen, jag har en liten crush på dig. Det är svårt att inte ha det :> Namnbytet? det med alla olika aviforsar ^^ Jag har en beundrare Höhö japp, jag var avi-fårsen 8D speech! 14 maj, 2012 18:02 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: det sägs att alva är ledsen för att ingen gillar henne. och nu loggar hon ut. Varför tänka såå??? Du har en underbar personlighet, och den ska du va stolt över! Jag gillar dig!! ♥♥
14 maj, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: jag var du med i det där namnbytet eller vad det nu var? :3 Meen, jag har en liten crush på dig. Det är svårt att inte ha det :> Namnbytet? det med alla olika aviforsar ^^ Jag har en beundrare Höhö japp, jag var avi-fårsen 8D niice 8D 14 maj, 2012 18:03 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: jag var du med i det där namnbytet eller vad det nu var? :3 Meen, jag har en liten crush på dig. Det är svårt att inte ha det :> Namnbytet? det med alla olika aviforsar ^^ Jag har en beundrare Höhö japp, jag var avi-fårsen 8D niice 8D det var skitnice speech! 14 maj, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: jag var du med i det där namnbytet eller vad det nu var? :3 Meen, jag har en liten crush på dig. Det är svårt att inte ha det :> Namnbytet? det med alla olika aviforsar ^^ Jag har en beundrare Höhö japp, jag var avi-fårsen 8D niice 8D det var skitnice kan förstå det Btw, Elin♥Alva since 14/5-12? :3 14 maj, 2012 18:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag kan konstatera från säkra källor att jag har idioter till vänner, eller vad säger du InspiredPsycho
![]()
14 maj, 2012 18:12 |
|
Borttagen
|
jag vet att det finns ond grodor
14 maj, 2012 18:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: jag var du med i det där namnbytet eller vad det nu var? :3 Meen, jag har en liten crush på dig. Det är svårt att inte ha det :> Namnbytet? det med alla olika aviforsar ^^ Jag har en beundrare Höhö japp, jag var avi-fårsen 8D niice 8D det var skitnice kan förstå det Btw, Elin♥Alva since 14/5-12? :3 Japp :'DDDDD♥♥ Hahah sure c8< ♥♥♥♥ EDIT: dog du?o.O speech! 14 maj, 2012 18:25 |
|
tjejigadia
Elev |
14 maj, 2012 20:52 |
|
expelliarmus
Elev |
14 maj, 2012 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen