@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: leumas är anledningen till att jag finns på mugglis, så han är min vän ja. Galant. Du förvirrade mig och fick mig att tro att ni två inte kände varandra där för ett tag. Det skulle rubba hela logiken av mugglis xD pandan addade leumas på skype och trodde att han chattade med mig ett tag. xD Jao, era idioter, båda använder ju Leumas. Det var ju ganska störande när jag förstod att det inte var du. -.- Tja, erat samtalsämne har ju varit om mig iallafall. Åtminstonde vad jag har förstått. 9 nov, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: Jarå, fast det går rätt långsamt superman Eller så kör jag på JosephNigelWilliamAlfredBenjaminWellington FREDDE SÅKLART!!! FREDDE ÄR DÖD! ACCEPTERA DET ELLEN XD Är inte drakblodet nog med bevis? xD haha skrattar fortfarande varje gång jag går in på dig xD 9 nov, 2011 21:35 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: He lives in my heart. OCH MIN DRAKBLODSFLASKA ÄR FIN, ACCEPTERA.... Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: Jarå, fast det går rätt långsamt superman Eller så kör jag på JosephNigelWilliamAlfredBenjaminWellington FREDDE SÅKLART!!! FREDDE ÄR DÖD! ACCEPTERA DET ELLEN XD Är inte drakblodet nog med bevis? xD haha skrattar fortfarande varje gång jag går in på dig xD 9 nov, 2011 21:38 |
|
Borttagen
|
Horst Spattman en bowlinglegend här har gått bort, vi såg honom på rasterna, vi hejade på honom (och alla awesome pensionärsbowlare) och nu ser man fyra dödsrunor i lokaltidningen. Vi undrade varför han aldrig dök upp och nu visade det sig att han var död. :'(
R.I.P Horst, vi kommer alltid minnas dig! ♥ Han var awesome. 9 nov, 2011 21:49 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Horst Spattman en bowlinglegend här har gått bort, vi såg honom på rasterna, vi hejade på honom (och alla awesome pensionärsbowlare) och nu ser man fyra dödsrunor i lokaltidningen. Vi undrade varför han aldrig dök upp och nu visade det sig att han var död. :'( R.I.P Horst, vi kommer alltid minnas dig! ♥ Han var awesome. Om till och med du tycker att han var awesome så måste han varit det. xD 9 nov, 2011 21:52 |
|
Enchanted
Elev |
Hur kan man vara såhär friggin rolig? Seriously, jag garvar läppen av mig xD http://absolutvanilla.blogg.se/
9 nov, 2011 22:00 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Nu i veckan har jag fått både en bärbar dator och en mobil. Datorn är smidig att ta med sig. Den hjälper till med läxor. Den på bra att spela schack med. Eftersom den kan ta order när man talar till den så fick den heta Dobby.
Mobilen, som är en wildfire, heter Vincent. Den är döpt efter Crabbe eftersom han frammanade en "vild eld". 9 nov, 2011 22:22 |
|
Somnium
Elev |
9 nov, 2011 22:24 |
|
Amandan
Elev |
9 nov, 2011 22:47 |
|
Borttagen
|
Det här med att plugga om affärsdokument suger. -.-
10 nov, 2011 10:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen