Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 279 280 281 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
leumas vän
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av leumas vän:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av leumas vän:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av leumas vän:
Jag tror att alla förknippar mig med leumas, och vise versa. xD

Men du är väll leumas vän leumas vän? right? o.o
Eller va? xD


leumas är anledningen till att jag finns på mugglis, så han är min vän ja.

Galant. Du förvirrade mig och fick mig att tro att ni två inte kände varandra där för ett tag. Det skulle rubba hela logiken av mugglis xD


pandan addade leumas på skype och trodde att han chattade med mig ett tag. xD


Jao, era idioter, båda använder ju Leumas. Det var ju ganska störande när jag förstod att det inte var du. -.-


Tja, erat samtalsämne har ju varit om mig iallafall. Åtminstonde vad jag har förstått.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

9 nov, 2011 21:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av superman:
Skrivet av Enchanted:
superman Eller så kör jag på JosephNigelWilliamAlfredBenjaminWellington Hur har ni lyckats memorera det? Jag var tvungen att kopiera xD Vad hette din drake btw?
Jarå, fast det går rätt långsamt men Matilda kan det som på räls!
FREDDE SÅKLART!!!

FREDDE ÄR DÖD! ACCEPTERA DET ELLEN XD
Är inte drakblodet nog med bevis? xD haha skrattar fortfarande varje gång jag går in på dig xD

9 nov, 2011 21:35

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av superman:
Skrivet av Enchanted:
superman Eller så kör jag på JosephNigelWilliamAlfredBenjaminWellington Hur har ni lyckats memorera det? Jag var tvungen att kopiera xD Vad hette din drake btw?
Jarå, fast det går rätt långsamt men Matilda kan det som på räls!
FREDDE SÅKLART!!!

FREDDE ÄR DÖD! ACCEPTERA DET ELLEN XD
Är inte drakblodet nog med bevis? xD haha skrattar fortfarande varje gång jag går in på dig xD
He lives in my heart. OCH MIN DRAKBLODSFLASKA ÄR FIN, ACCEPTERA....

9 nov, 2011 21:38

Borttagen

Avatar


Horst Spattman en bowlinglegend här har gått bort, vi såg honom på rasterna, vi hejade på honom (och alla awesome pensionärsbowlare) och nu ser man fyra dödsrunor i lokaltidningen. Vi undrade varför han aldrig dök upp och nu visade det sig att han var död. :'(

R.I.P Horst, vi kommer alltid minnas dig! ♥

Han var awesome.

9 nov, 2011 21:49

leumas vän
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Horst Spattman en bowlinglegend här har gått bort, vi såg honom på rasterna, vi hejade på honom (och alla awesome pensionärsbowlare) och nu ser man fyra dödsrunor i lokaltidningen. Vi undrade varför han aldrig dök upp och nu visade det sig att han var död. :'(

R.I.P Horst, vi kommer alltid minnas dig! ♥

Han var awesome.


Om till och med du tycker att han var awesome så måste han varit det. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

9 nov, 2011 21:52

Enchanted
Elev

Avatar


Hur kan man vara såhär friggin rolig? Seriously, jag garvar läppen av mig xD http://absolutvanilla.blogg.se/

9 nov, 2011 22:00

Luna.Lovegood
Elev

Avatar

+1


Nu i veckan har jag fått både en bärbar dator och en mobil. Datorn är smidig att ta med sig. Den hjälper till med läxor. Den på bra att spela schack med. Eftersom den kan ta order när man talar till den så fick den heta Dobby.
Mobilen, som är en wildfire, heter Vincent. Den är döpt efter Crabbe eftersom han frammanade en "vild eld".

9 nov, 2011 22:22

Somnium
Elev

Avatar


Iiiiiiip, killen jag gillar skriver till mig på FB!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltl5mjKHBF1r39xeeo2_500.gif http://slytherinunicorn.tumblr.com/

9 nov, 2011 22:24

Amandan
Elev

Avatar


Jag har pluggat stenhårt nu. STOLT.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

9 nov, 2011 22:47

Borttagen

Avatar


Det här med att plugga om affärsdokument suger. -.-

10 nov, 2011 10:19

1 2 3 ... 279 280 281 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.