Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
Inte jag heller... eller alltså, det beror på vart man räknar revbenen någonstans... Om man räknar från där deras högsta eller lägsta punkt >.< Mitt hår går till revbenens lägsta punkt, den delen längst mot rumpan...
Jag har aldrig varit i slagsmål ![]()
19 mar, 2014 09:13 |
|
Fellrendión
Elev |
19 mar, 2014 10:14 |
|
Hedwig96
Elev |
Jo, ett som var ungefär 1500 m över havet. Och sen förstås små berg oxå och med sele i branta berg
Jag har aldrig ätit kalakukko( 19 mar, 2014 10:25 |
|
Borttagen
|
Det har inte jag heller.
Jag har aldrig tyckt om hamburgare. 19 mar, 2014 10:52 |
|
Hedwig96
Elev |
jo
Jag har aldrig tyckt om memma 19 mar, 2014 10:53 |
|
kitto
Elev |
Aldrig ätit men kanske tycker om det, det ser gott ut.
Jag har aldrig varit på Subway. 19 mar, 2014 16:15 |
|
Ithrenniel
Elev |
19 mar, 2014 22:11 |
|
Borttagen
|
Mmm.. Muffins..
JAG ÄLSKAR MUFFINS. Jag har aldrig twittrat. 19 mar, 2014 23:19 |
|
Ithrenniel
Elev |
19 mar, 2014 23:23 |
|
Borttagen
|
Det har jag.
Jag har aldrig solat. 19 mar, 2014 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen