Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Oh no Alva!det sägs att alva är ledsen för att ingen gillar henne. och nu loggar hon ut. Jag gillar dig!! 13 maj, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Det sägs att Elma har tagit pappas mobil och skriver det här just nu
13 maj, 2012 21:52 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: det sägs att alva är ledsen för att ingen gillar henne. och nu loggar hon ut. Alva, jag ska säga det här så enkelt det går. Spoiler: Tryck här för att visa! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 14 maj, 2012 07:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Najj, men inget Skrivet av Borttagen: dill99 : Det är adsolut inget. Det är väl tillräckligt trist för dig ändå jag förstår inte vad du menar? Ok bara du menar nåt elakt! ♥ 14 maj, 2012 08:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, ofc not ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Najj, men inget Skrivet av Borttagen: dill99 : Det är adsolut inget. Det är väl tillräckligt trist för dig ändå jag förstår inte vad du menar? Ok bara du menar nåt elakt! ♥ 14 maj, 2012 10:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Nej så är det inte alls, jag gillats dig Alva ♥ don't be sad det sägs att alva är ledsen för att ingen gillar henne. och nu loggar hon ut. ![]()
14 maj, 2012 11:40 |
|
LovisaPotter
Elev |
Det sägs att LovisaPotter har varit borta från skolan idag pga sjukdom (hon själv är sjuk)!
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 14 maj, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Det sägs att sanna1324567 har ont i hudvudet och har varit hemma idag.
14 maj, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
AlvaRawenclaw: Vad säger du?! Vi älskar ju dig! ♥ Don't worry, be happy!
14 maj, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: jag var du med i det där namnbytet eller vad det nu var? :3 Meen, jag har en liten crush på dig. Det är svårt att inte ha det :> Namnbytet? det med alla olika aviforsar ^^ Jag har en beundrare 14 maj, 2012 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen