Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sorgens tider [SV]

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

1 2 3 ... 27 28 29 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Okej, precis hemkommen ifrån lantbruksmässan. Ska jag börja skriva redan nu?

22 okt, 2011 16:28

grodan-boll
Elev

Avatar


JA!!!
Vill läsa mer! ^^

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

22 okt, 2011 16:43

Borttagen

Avatar


Då kommer det ett till
________________
Kapitel 38 - Percy Weasley.

Värst vad duktig man kunde känna sig bara för att man la fram en fjäderpenna och ett pergament åt George. Jag satt i soffan, som fanns i vardagsrummet. Charlie och Bill diskuterade Charlies favorit ämne: drakar.
"Du är sjuk som jobbar med dom" sa jag retligt, och fick två blickar på mig.
"Det är ju i alla fall roligare än att sitta på Ministreriet hela dagarna som vissa andra gör" Charlie menade mig, Bill och pappa.
"Men vi riskerar inte livet varje dag" protesterade jag.
"Inte när du vet vad du gör" sa Charlie med ett leende.
"Fast jag tror inte tjejer tycker det är så glamouröst, som Fleur uttrycker det, med en kille som arbetar med drakar" infällde Bill. Charlie skakade på huvudet.
"Behöver väl ingen?" svarade Charlie. "De är ju bara irriterande ju.. se på Hermione till exempel" Jag började skratta. Ja, Hermione skulle då jag inte vilja ha som flickvän. Hon var ju till och med mer bossig än jag själv.
"Någon som nämnde mitt namn?" Hermiones röst var för tillfället lugn. Hon stod i dörröppningen. Tjuvlyssnade hon eller? Gjorde hon säkert.
"Tydligen" Charlie flinade. Hermione skakade på huvudet och med tanke på stegen som gick därifrån, var hon inte längre vid oss.

________
Astråkigt och dåligt kapitel, jag vet

22 okt, 2011 17:17

Borttagen

Avatar


Jätte bra kapitel!

22 okt, 2011 17:55

Cara Riddle
Elev

Avatar


Nej jag tyckte om det, o att George skämtade lite

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

22 okt, 2011 22:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Nej jag tyckte om det, o att George skämtade lite


Samma här.. Man kan inte tycka något mrsemmaweasley skriver är tråkigt.. ♥

22 okt, 2011 22:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Cara Riddle:
Nej jag tyckte om det, o att George skämtade lite


Samma här.. Man kan inte tycka något mrsemmaweasley skriver är tråkigt.. ♥

Ni menar Percy?
Men Awwwww tack ♥

22 okt, 2011 23:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Cara Riddle:
Nej jag tyckte om det, o att George skämtade lite


Samma här.. Man kan inte tycka något mrsemmaweasley skriver är tråkigt.. ♥

Ni menar Percy?
Men Awwwww tack ♥


Ops.. Vi menar Percy, ja. Och varsegod

22 okt, 2011 23:21

Borttagen

Avatar


Mer kommer imon ;D

22 okt, 2011 23:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mer kommer imon ;D


Okej ♥ Längtar..

22 okt, 2011 23:56

1 2 3 ... 27 28 29 ... 69 70 71

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

Du får inte svara på den här tråden.