Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, precis hemkommen ifrån lantbruksmässan. Ska jag börja skriva redan nu?
22 okt, 2011 16:28 |
|
grodan-boll
Elev |
22 okt, 2011 16:43 |
|
Borttagen
|
Då kommer det ett till
________________ Kapitel 38 - Percy Weasley. Värst vad duktig man kunde känna sig bara för att man la fram en fjäderpenna och ett pergament åt George. Jag satt i soffan, som fanns i vardagsrummet. Charlie och Bill diskuterade Charlies favorit ämne: drakar. "Du är sjuk som jobbar med dom" sa jag retligt, och fick två blickar på mig. "Det är ju i alla fall roligare än att sitta på Ministreriet hela dagarna som vissa andra gör" Charlie menade mig, Bill och pappa. "Men vi riskerar inte livet varje dag" protesterade jag. "Inte när du vet vad du gör" sa Charlie med ett leende. "Fast jag tror inte tjejer tycker det är så glamouröst, som Fleur uttrycker det, med en kille som arbetar med drakar" infällde Bill. Charlie skakade på huvudet. "Behöver väl ingen?" svarade Charlie. "De är ju bara irriterande ju.. se på Hermione till exempel" Jag började skratta. Ja, Hermione skulle då jag inte vilja ha som flickvän. Hon var ju till och med mer bossig än jag själv. "Någon som nämnde mitt namn?" Hermiones röst var för tillfället lugn. Hon stod i dörröppningen. Tjuvlyssnade hon eller? Gjorde hon säkert. "Tydligen" Charlie flinade. Hermione skakade på huvudet och med tanke på stegen som gick därifrån, var hon inte längre vid oss. ________ Astråkigt och dåligt kapitel, jag vet 22 okt, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
Jätte bra kapitel!
22 okt, 2011 17:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
22 okt, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
Samma här.. Man kan inte tycka något mrsemmaweasley skriver är tråkigt.. ♥ 22 okt, 2011 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Samma här.. Man kan inte tycka något mrsemmaweasley skriver är tråkigt.. ♥ Ni menar Percy? Men Awwwww tack ♥ 22 okt, 2011 23:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Samma här.. Man kan inte tycka något mrsemmaweasley skriver är tråkigt.. ♥ Ni menar Percy? Men Awwwww tack ♥ Ops.. Vi menar Percy, ja. Och varsegod 22 okt, 2011 23:21 |
|
Borttagen
|
Mer kommer imon ;D
22 okt, 2011 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mer kommer imon ;D Okej 22 okt, 2011 23:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen