SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ugglan
Elev |
Alltså jag blir så ledsen över att man inte hinner hänga här lika mycket nu när skolan har dragit igång :<
3 sep, 2011 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ugglan: Alltså man blir så ledsen att man inte hinner hänga här lika mycket nu när skolan har dragit igång :< ^^^^^^^^ THIIS 3 sep, 2011 18:40 |
|
Danzi
Elev |
5 sep, 2011 07:12 |
|
Salem
Lärare |
5 sep, 2011 07:16 |
|
Borttagen
|
Haha, jag ska inte till skolan idag, eller på tisdag (a)
5 sep, 2011 07:21 |
|
Danzi
Elev |
5 sep, 2011 07:23 |
|
Borttagen
|
Jag måste med en buss tio över åtta -.-
5 sep, 2011 07:24 |
|
Knizzlare
Elev |
Hejhejhallå! xD
Hjälp! Imorgon ska vi ta med oss en låt till musiken och jag vet inte vilken jag ska ta. Tips? Någon wizardrock låt hade jag tänkt, först tänkte jag på någon med Veronica Maggio eller Swedish House Mafia..men..jag ändrade mig x3 ![]()
5 sep, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Hejhejhallå! xD Hjälp! Imorgon ska vi ta med oss en låt till musiken och jag vet inte vilken jag ska ta. Tips? Någon wizardrock låt hade jag tänkt, först tänkte jag på någon med Veronica Maggio eller Swedish House Mafia..men..jag ändrade mig x3 Ta mysterious ticking noise! HAHA, kidding ♥ 5 sep, 2011 20:24 |
|
Enchanted
Elev |
Varför är det ett hjärta efter skolan i rubriken?
5 sep, 2011 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen