Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Stopp stopp stopp... George - ful? Han är ju den näst snyggaste av dem alla!( Fred är nr 1 ♥)
James & Oliver Phelps in my ♥ 20 aug, 2011 08:42 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har faktiskt aldrig gillat Draco på det sättet.. Är jag den enda..? ^^ Neej We never go out of style <3 20 aug, 2011 18:33 |
|
Borttagen
|
Då är vi två ^^,
Sen är han ju bad-boy också... Men gillar honom mer i senare filmer än i de tidiga ^^ 20 aug, 2011 18:39 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
mmm, tycker synd om honom i de sista
We never go out of style <3 20 aug, 2011 18:40 |
|
Nintendo64
Elev |
20 aug, 2011 20:33 |
|
Borttagen
|
Nä, Fred ska det vara ♥
20 aug, 2011 23:13 |
|
Borttagen
|
Voldemort ♥
Skulle vilja pilla på hans näsa hela dagarna och prova att bita i dom tjocka, lortiga naglarna ♥ 20 aug, 2011 23:15 |
|
Borttagen
|
Urk xd Lortiga naglar...?xd
20 aug, 2011 23:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Urk xd Lortiga naglar...?xd Jaa, eller vadå? Är dom naturligt fulla med smuts? :o 20 aug, 2011 23:19 |
|
Olli
Elev |
George Weasley OFC : DD
Excuse me? No I dont have Biber fever I have potter fever! 20 aug, 2011 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen