Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Walter
Elev |
Utséende; Som en blandning av James Potter och Draco Malfoy.
Personlighet; Jag skulle säga att James Potter, Alastor Moody, Albus Dumbledore och Nymphadora Tonks drag speglas i mig. Även Fred/George's, och förmodligen Luna också. c: 17 aug, 2011 19:02 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, fy på henne! Haha We never go out of style <3 17 aug, 2011 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Walter: Utséende; Som en blandning av James Potter och Draco Malfoy. Personlighet; Jag skulle säga att James Potter, Alastor Moody, Albus Dumbledore och Nymphadora Tonks drag speglas i mig. Även Fred/George's, och förmodligen Luna också. c: En salig blandning med andra ord 17 aug, 2011 19:05 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Julia<3: haha jag är så lik hermoine !! ( emma watson) vissa tror att jag är henne!! Jag önskar att jag såg ut som henne We never go out of style <3 17 aug, 2011 19:15 |
|
Borttagen
|
WOw, inte alls avundsjuk asså.. Emma är en utav de absolut snyggaste tjejerna som jag vet. (jag är inte kär i henne, men man måste ju medge att hon ser sjuuuukt bra ut!)
17 aug, 2011 19:17 |
|
Walter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Walter: Utséende; Som en blandning av James Potter och Draco Malfoy. Personlighet; Jag skulle säga att James Potter, Alastor Moody, Albus Dumbledore och Nymphadora Tonks drag speglas i mig. Även Fred/George's, och förmodligen Luna också. c: En salig blandning med andra ord Hah, kanske det. 17 aug, 2011 19:18 |
|
Borttagen
|
Man man är ju lite lik allihopa... ^^,
17 aug, 2011 19:20 |
|
Walter
Elev |
En karaktär har likt en människa många fler drag, så det skulle inte förvåna mig om vi alla har någon liten del som speglas med de flesta karaktärer i böckerna.
17 aug, 2011 19:26 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: WOw, inte alls avundsjuk asså.. Emma är en utav de absolut snyggaste tjejerna som jag vet. (jag är inte kär i henne, men man måste ju medge att hon ser sjuuuukt bra ut!) Jaa, håller med We never go out of style <3 17 aug, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
Bonnie ser också ganska bra ut. Om man ska snacka om tjejer då. Av killarna är det solklart. James Phelps ♥
17 aug, 2011 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen