Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bling
Elev |
10 aug, 2011 19:10 |
|
emmamalfoy
Elev |
Det är bra
:3...... 10 aug, 2011 20:03 |
|
Borttagen
|
meer!
10 aug, 2011 20:42 |
|
Bling
Elev |
10 aug, 2011 21:21 |
|
mine
Elev |
10 aug, 2011 21:44 |
|
JuliaE
Elev |
Nu kommer ett kort till kapitel ;3
Kapitel 22 --------------------- DRACO: Jag slog upp ögonen och såg alla presenter på sängen och kollade vilka det var ifrån. Jag började öppna paketen ett efter ett jag hade tillslut fått: En nya kvast En mängd nya kläder En bok som hette ''Mörkret hemligheter'' Osv. Tillslut låg det bara ett paket kvar, Pansy's vad kunde det var i den? Hon var ju trots allt min vän så jag öppnade det. Inuti det lilla paketet låg en liten doftgran, jag luktade på den det luktade som vanilj och jordgubbar. Jag la den på nattduksbordet och reste mig upp för att klä på mig. När jag var klar var klockan 11:00 och jag gick ner för trappan och möttes av Kate. KATE: Jag såg Draco komma ner och blev väldigt lycklig inom mig men han såg inte lika glad ut över att se mig som han brukade. Vad var det för fel? -------------------------- Mer??
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
10 aug, 2011 21:46 |
|
Bling
Elev |
10 aug, 2011 21:47 |
|
Borttagen
|
Oh! Undrar varför? Meeeeeeeeera!
10 aug, 2011 21:47 |
|
Bling
Elev |
10 aug, 2011 21:48 |
|
mine
Elev |
10 aug, 2011 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen