Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av hyperion: Jag var ute och körde bil för första gången förut. Gick rätt bra ändå, bara några kärringstopp och jag krocka inte med något, haha. Åh, kommer ihåg första gången jag körde ♥
2 aug, 2011 23:29 |
|
Episkey
Elev |
2 aug, 2011 23:40 |
|
childhoodlight
Elev |
2 aug, 2011 23:46 |
|
expelliarmus
Elev |
2 aug, 2011 23:49 |
|
Borttagen
|
2 aug, 2011 23:51 |
|
expelliarmus
Elev |
2 aug, 2011 23:52 |
|
Borttagen
|
2 aug, 2011 23:56 |
|
expelliarmus
Elev |
Hmm... Potterheads, I need help!
Är snart Master of Death och undrar hur jag ska fira detta? Ska jag skriva ett tack-inlägg i forumet också & vad ska det innehålla isåfall? Eller hur gör man? Ni måste ju hjälpa mig nu! ^^
3 aug, 2011 02:07 |
|
Amandan
Elev |
3 aug, 2011 02:08 |
|
Knizzlare
Elev |
Hm, när jag blev Master Of Death tror jag att jag skrev i mitt inlägg att jag blivit det, eller så skrev jag kanske bara ett meddelande till Katla typ att "Nu är jag Master Of Death!
![]()
3 aug, 2011 02:10 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen