Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hermione! Vi skulle gå och fika och prata och läsa och så tillsammans. I hennes yngre ålder. Typ andra filmen...
30 jul, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Draco
31 jul, 2012 10:46 |
|
Borttagen
|
Familjen Weasley här också
31 jul, 2012 12:32 |
|
Borttagen
|
Draco
31 jul, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
Draco
31 jul, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
Draco
31 jul, 2012 20:43 |
|
MissLollo
Elev |
1 aug, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Draco
1 aug, 2012 17:01 |
|
madeleinegranger
Elev |
Jag skulle träffa Draco Malfoy! Då skulle vi prata prata prata, så tillslut skulle han få lite av mina dumma kommentar-förmågor! Det vore roligt.
1 aug, 2012 17:48 |
|
Hydra
Elev |
Jag har faktiskt ingen aning. Men att umgås med tvillingarna Weasley
Spoiler: hade nog inte varit så illa. Tryck här för att visa! 1 aug, 2012 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen