[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Ugglan Hedwig satte sig i mitt knä för att trösta mig.
24 okt, 2015 13:38
|
|
Borttagen
|
Jag såg plötsligt Dova i uggletornet. Vid sidan om mig satt det andra ugglor.
24 okt, 2015 13:46
|
|
Borttagen
|
Hade jag verkligen trott att Draco gillade mig? Hur i hela friden hade jag kunnat tro något sånt dumt?
24 okt, 2015 15:15
|
|
Borttagen
|
Vänta... Jag var en uggla. Jag måste drömma!
24 okt, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
Jag satt djupt försunken i mina tankar innan jag somnade.
25 okt, 2015 10:51
|
|
Borttagen
|
Plötsligt var jag tillbaka igen.
25 okt, 2015 18:47
|
|
Borttagen
|
Jag drömde.
I drömmen blev jag jagad, av vem visste jag inte, men jag stannade vid ett stup. Då såg jag att det var Draco som jagade mig, men innan jag hann säga något så puttade han ner mig och jag föll mot en säker död.
25 okt, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
"Vad hände?" Mumlade jag.
Feliz kollade oroligt på mig
25 okt, 2015 20:33
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade omskakat upp.
Något vått rann längs med mina kinder, och ugglan Hedwig satt på min axel och försökte trösta mig med att gnugga sin fjäderbeklädda kropp mot min ena kind.
25 okt, 2015 20:37
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte!" Sade jag.
"Vi måste gå!" Sade Feliz och kollade på klockan.
25 okt, 2015 20:39
|
Du får inte svara på den här tråden.