Idalnore high (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Idalnore high (Prs)
|
Borttagen
|
" kan väll testa då " sa Alex han hade inget bättre för sig och han hade inga vänner kvar.
20 sep, 2015 12:25
|
|
Borttagen
|
"Bra vårt första möte börjar i morgon bitti klockan 8 i klassrum 5f " sa Susan & gick iväg.
20 sep, 2015 12:27
|
|
Borttagen
|
Alex reste sig och gick till sin lektion han skulle ha nu han satte sig längst bak platsen närmast fönstret. Han tog upp mobilen och började spela lite.
20 sep, 2015 12:31
|
|
Borttagen
|
Huey & Chris var också där.
"Varför är vi den enda klassen som har en sån här sen lektion?" frågade Huey med en irriterad suck.
Chris ryckte på axlarna.
"inte vet jag" sa Chris lågt.
20 sep, 2015 12:32
|
|
Borttagen
|
Alex lyssnade lite på dom men brydde sig inte så mycket Han tog upp skrivbok för lektionen han suckade han gillade inte den här lektionen.
20 sep, 2015 12:35
|
|
Borttagen
|
Bree som var en tjej i klassen satte sig ner vid sin bänk ensamt. Hon var en aning deprimerade men försökte att hålla ett glatt humör.
20 sep, 2015 12:37
|
|
Borttagen
|
verkar vara fler som är deppiga skönt tänkte Alex och började klottra i skrivboken.
20 sep, 2015 12:40
|
|
Borttagen
|
Huey såg mot schemat. De skulle ha bild nu. Huey suckade lite lätt.
"Jag avskyr bild lektioner" sa Huey lågt.
20 sep, 2015 12:42
|
|
Borttagen
|
Bild läraren kom in och log då hon såg klassen
" Idag är det fri målning men temat är höst " sa Läraren. Alex ritade då sig själv sittande på gunga i höstregnet.
20 sep, 2015 12:49
|
|
Borttagen
|
Huey & Chris började att rita.
Huey försökte att rita en bild med massor med löv medans Chris ritade en mer dyster bild.
20 sep, 2015 13:05
|
Du får inte svara på den här tråden.