D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kollade surt på Hermione.
"Dra inte in Joe," sa jag surt och fortsatte gå. 20 sep, 2015 20:12 |
|
Alicha black
Elev |
jag setter mig upp. Vart är jag? jag ligger i en säng i sjukhussalen en massa folk ligger bredvid mig i dom andra sängarna och bara mina vänner.... vad vad det alla höll på med egentligen? det kändes så konstigt, hade alla varit med i någon olycka eller?
20 sep, 2015 20:13
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-20 kl. 22:19
|
|
Borttagen
|
- Jag hatar dig! Varför måste du alltid vara så egoistisk? Väser jag.
20 sep, 2015 20:13 |
|
Borttagen
|
Jag stannade upp och gick fort fram till Hermione.
"Är det jag som är egoistisk?" nästan skrek jag 20 sep, 2015 20:15 |
|
Borttagen
|
-Ja, jag bryr mig om dig men det ända du gör är att stöta bort mig och typ avguda Joe!
20 sep, 2015 20:16 |
|
Borttagen
|
Alla har gått förutom Joe. Jag satte mig upp i min sjuksäng. Jag vill visa dig blodet. Han ser oroligt på mig. Nu! Väser jag.
20 sep, 2015 20:16 |
|
Borttagen
|
Jag kollade surt på henne.
"Det var du som tjatade så himla mycket om att jag skulle skaffa vänner. Nu har jag gjort det, var nöjd!" sa jag argt och knuffade till henne. 20 sep, 2015 20:18 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Rubin, det kommer att bli okej" sa jag ledsamt. "Vi alla är här för dig Rubin, och tänk på språket" sa jag lite tyst i hennes öra.
20 sep, 2015 20:21 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade av att några skrek, det var Hermione och Draco jag går dit undrar vad som har hänt.
20 sep, 2015 20:21 |
|
Borttagen
|
- Ja men du behöver inte bete dig som en idiot bara för att du har en vän. Om Joe är en bra vän kommer han inte att stöta bort dig bara för att du slutar vara idiotisk!
20 sep, 2015 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen