Hp roll med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hp roll med J_J
|
Borttagen
|
" Jag kommer alltid heja på dig" sa Ari och log mot Eric.
Hon släppte hans händer.
" Jag är ju din lyckoamulett" sa hon med ett flin.
" Vill inte hem" sa drake.
3 sep, 2015 17:21
|
|
Borttagen
|
ERic flinar
-det glädjer ju mig
sa han
Wilma kollade på honom
-känns dumt fråga dig varför
sa hon nu
3 sep, 2015 17:22
|
|
Borttagen
|
Ari skrattade och kollade på Eric.
" Nästan hela familjen består av Slytherinare" sa drake med en suck.
3 sep, 2015 17:24
|
|
Borttagen
|
ERic log emot henne och tänker
-jag vinner för dig
sa han
Wilma täker
-och du en huffelpuff
sa hon nu lugnr
-jag e första genartionen av häxor och trollkalrar i min familj. så e första i magin värden
sa hon
3 sep, 2015 17:26
|
|
Borttagen
|
" tack" sa Ari.
" Min yngsta syster är i Gryffindor" sa drake.
3 sep, 2015 17:30
|
|
Borttagen
|
Er log emt henen
-så lite så
sa han lugnt
Wilma nickar tyst
-men det känns ju dumt att åka och lämna dig ensam här,
sa hon och kolade p åhonom
3 sep, 2015 17:31
|
|
Borttagen
|
" Jag är inte ensam Amber ska stanna på skolan" sa drake.
Ari kollade på Eric.
" Ska du stanna eller åka hem på jullovet?" Frågade hon.
3 sep, 2015 17:31
|
|
Borttagen
|
Wilma log till
-då har du sällskap för jag känner det e dumt att lämna dig
sa hon
Eric kollade på Ari och log till
-Hem har syskon att reta
sa han
3 sep, 2015 17:33
|
|
Borttagen
|
" Aha okej" sa hon och kollade tyst ner i bordet.
Drake nickade och kollade på Wilma.
3 sep, 2015 17:37
|
|
Borttagen
|
Eric kollde på henne
-du då?f
rågade ahan
Wilma log emot DRake och puffar til an i sidan
-ugglor nu
sa hon på skoj
3 sep, 2015 17:38
|
Du får inte svara på den här tråden.