Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Kaylin

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

1 2 3 ... 27 28 29 ... 36 37 38
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


((Just nu är jag ganska fantasilös...))

Ian

En general! Vad gör han här? tänkte jag.
Obeväpnad och utan soldater. Då kom jag på vem det var. Det var den där generalen som kom på alla middagar och skröt om att ha varit landets bästa soldat. Men han hade blivit nerflyttad och jobbade nu på kontor.
"Vad gör du här?" Frågade jag.

14 sep, 2015 21:37

Kaylin
Elev

Avatar


Ian, och "den sura gubben" pratar en stund, medans jag rastlöst går runt.

Go Fuck yourself you damn cereal

23 sep, 2015 18:27

Borttagen

Avatar


"Nä, det gör du inte!" Sade jag efter att ha hört vad mannen ville.

23 sep, 2015 20:32

Kaylin
Elev

Avatar


((Vad ville han??))

Go Fuck yourself you damn cereal

23 sep, 2015 20:45

Borttagen

Avatar


((Spränga dig i luften eftersom han tror du är en förrädare))

23 sep, 2015 20:46

Kaylin
Elev

Avatar


((Mig?? Vart fasen fick du den idén ifrån?!))

Go Fuck yourself you damn cereal

23 sep, 2015 20:48

Borttagen

Avatar


((Hunger games xD. Jag hoppas du förstod att jag menade din karaktär))

23 sep, 2015 20:49

Kaylin
Elev

Avatar


((Japp... Men hur... när?? Aja strunt samma! Men jag förstår inte vad som ska hända nu...))

Fox
-
Plötsligt kommer kontorsråttan in, i köket, och sätter sig ned. "Vad väntar du på? Jag är hungrig!" Säger han tjurigt. Ian kommer in, och jag ger honnom en "han-är-galen-blick"

Go Fuck yourself you damn cereal

23 sep, 2015 21:12

Borttagen

Avatar


Ian
Ur ett köksskåp plockar jag fram något som ser ut som en gaffel, men är en elektronisk bedövare och bedövar vår "gäst".

23 sep, 2015 21:14

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Okej, fråga ett. VAD GLR HAN HÄR??! Och varför sövde du honnom?" Frågar jag lite hälft panikslaget.

Go Fuck yourself you damn cereal

23 sep, 2015 21:34

1 2 3 ... 27 28 29 ... 36 37 38

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

Du får inte svara på den här tråden.