ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jenn
"Något Fan som hade ett uppdrag att ringa mig", sa jag. ((Ska vi hoppa till morgonen?)) 14 aug, 2015 22:21 |
|
Kaylin
Elev |
(Ni som kör Cosplayen, kan ni inte typ gå hem och sova? Ninjan fortsätta dagen efter?)
Kayla Jag tänker på Gwen, innan jag somnar. "Hon verkar sjyst... Jag ska prata mer med henne, imorgon, om hon inte skriker sig hes, pga Mitt hår..." Tänker jag, innan jag somnar. Go Fuck yourself you damn cereal 14 aug, 2015 22:23 |
|
Borttagen
|
Will
Plötsligt ringde min telefon. Precis när jag försökte vila! "Hej! Vem är det?" Sade jag. "Jag heter David och jag gillar verkligen dina videor! Jag fick i läxa att ringa en känd..." Längre han han inte förrän jag avbröt honom: "HUR FICK DU TAG PÅ MITT NUMMER?" Skrek jag i luren. "Jag..." började David säga, men jag avbröt honom. "HEJDÅ!" Skrek jag och lade på. 14 aug, 2015 22:24 |
|
Borttagen
|
((Ja vi säger att alla är hemma hoss sig och sover nu))
14 aug, 2015 22:25 |
|
Borttagen
|
((Okej!))
14 aug, 2015 22:26 |
|
Borttagen
|
Jenn
'GERONIMOOOOOOooooo..." Jag satte mig käpprakt upp. Jag hade haft en härlig dröm blandat med lite allt möjligt. Jag hade vaknat upp av den nyinstallerade 'Geronimo' signalen, ett härligt sätt att vakna på. 14 aug, 2015 22:30 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Okejj)
Jag vaknade upp av I wish that I could be like the cool kids. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 14 aug, 2015 22:37 |
|
Borttagen
|
Will
Jag vaknade sömndrucket upp till tonerna i Viva La Vida . 14 aug, 2015 22:39 |
|
Borttagen
|
Jenn
Med trötta steg gick jag och tog på mig en rosa blus, blå kjol och satte upp mitt hår i en slarvig hästsvans. Sedan slöa jag mig till matbordet. "Godmorgon Zombie, haft det bra?" Fråga min storebror retsamt. "Godmorgon icke solstrålen, jag har haft bra", sa jag och lipa till honom. 14 aug, 2015 22:41 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"IF you gave me a change i would take it.." Jag vaknar till Rather bee, med Clean bandit, och Jess Glyne. Jag sätter mig upp gäspar, och sträcker armarna mot det lila taket. Jag kollar mobilen. Ingenting. Jag låter låten gå på, medans jag gör i ordning mig. En svart bh, med ett svart linne över. På det har jag en cool, slapp limegrön T-shirt, som hänger ner över ena axeln. Ett par jeans, och halsduken. Det skulle verkligen bli kul att se deras reaktioner! Concealer, mascara, och lite lila ögonskugga, som jag sedan har eyeliner på. Jag låter mitt mjuka, rödbruna-lila midjelångt hår hänga löst på ryggen. Jag hade färgat halva håret (topparna, och uppåt) lila, igår.Jag var jättenöjd! Idag skulle jag inte komma försent! Jag la mig och läste ut halva fenixordern, och började på halvblodsprinsen. När klockan var sju, var det dags att gå till bussen. När jag går ner för trappan, ser jag min bror Luke. "Godmorgon! Du ser pigg ut! Är det något som händer?" Han blockerar dörrhålet. "Neej... Jag vill inte komma försent till skolan igen!" Jag puttar mödosamt bort min bror från dörrhålet. Precis när jag ska gå säger han "Snyggt hår! När gjorde du det där? Alla i klassen kommer ju att skrika, och inte på grund av att det är fult, utanför att det är snyggt!" (** Luke är bara nio månader äldre, och går i samma klass) Jag himlar med ögonen och börjar gå mot bussen. Väl på ser jag en svart kalufs. "Hej Will!" Go Fuck yourself you damn cereal 14 aug, 2015 22:54 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen