Prs med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
~Dylan~
"Vanessa!" Sa jag och fyrade av ett av mina största fake leenden. "Tjaa, snygga och underbara tjejer lurar bakom varje hörn och jag lyckades hitta ett hörn som Gud välsignat med en väldigt speciell tjej. Två saker som du tydligen inte lärt dig under dina fem år här. Först, Emilia är ingen mes. Hon är en tuff och cool tjej. Och för det andra, lägg dig inte i äldre killars kärleks liv med andra. Borde du inte gå och leka gömma kvicken med dina vänner nu?" Jag log fortfarande och vinkade åt henne
13 jun, 2015 18:27
|
|
Borttagen
|
~vanessa~
" Du kommer inse att emilia är en tönt och när du gör det så säg inte att jag inte varnade dig och du beter dig som om du vore 5 ett under att du har klarat dig så här långt" sa jag.
13 jun, 2015 18:29
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
"Emilia är inte nån tönt" sa jag kallt och såg henne i ögonen och brydde mig inte om vad annat hon sagt
13 jun, 2015 18:31
|
|
Borttagen
|
~Vanessa~
" Så säger du bara för att du älskar henne" sa jag.
13 jun, 2015 18:32
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
"Och detdär säger du bara för att du är så avundsjuk på Emilia för att hon har en fantastisk vän och bror som stödjer henne. Så du, lämna henne i fred."
13 jun, 2015 18:36
|
|
Borttagen
|
~Vanessa~
Jag fnyste och gick därifrån. Jag ska fan skilja på dom där två tänkte jag.
13 jun, 2015 18:37
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
Hon e ju helt störd. Skönt att hon gick tänkte jag bittert. Jag kollade efter henne med kyla i blicken
13 jun, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
Dumbledore sa att alla kunde gå till sovsalarna och jag gick bort till Dylan.
13 jun, 2015 19:01
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
Jag såg Emilia komma och sa snabbt till mina vänner att vi skulle träffas vid sovsalarna om en stund. Jag gick mot henne.
18 jun, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
19 jun, 2015 10:35
|
Du får inte svara på den här tråden.