Eurovision Song Contest 2015
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
WOHOO!
24 maj, 2015 00:45 |
|
Ella01
Elev |
Gah åååå vill skrika ut min glädje
✩✩✩ 24 maj, 2015 00:45 |
|
nymphglitter
Elev |
24 maj, 2015 00:45 |
|
Frivolt
Elev |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VIIII VAAAAAAAANNN!!!! OOOMG DÖÖÖÖÖÖÖÖR!!! HUR GICK DET HÄR TILL???? OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!! *DÖÖÖÖÖR* DET VA FASEN JÄKLIGT VÄRT ATT STANNA UPPE O VA TRÖTT IMORN XD 24 maj, 2015 00:45 |
|
Chaemy
Elev |
24 maj, 2015 00:46 |
|
nymphglitter
Elev |
SORRY ATT JAG SPAMMAR PÅ DENNA TRÅD MEN ALLAS GLÄDJE GÖR MIG SÅ GLAAADD ♥♥!!!
FAST.. FAST.. LOREEN HAR ALLTID VARIT BÄST! LETS NOT FORGET THAT
24 maj, 2015 00:48 |
|
Borttagen
|
AAAAAAAAH KÄNSLAAAAN ♥
ÄR SÅ HIMLA GLAD NU I CAN'T EVEN 24 maj, 2015 00:50 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
24 maj, 2015 00:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Så vi vann alltså....
Det trodde jag inte..... Det kändes som nyss vi vann liksom.... Men..... WOHO På ESCs 60- års jubileum vann vi för 6e gången, WOHO "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 maj, 2015 00:50 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Man blir så himla glad av att kolla på Måns, hans glädje smittar av sig, sitter och ler som ett fån i soffan
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 24 maj, 2015 00:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen