Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
"Haha, men var ligger badrummet då?" Sa jag.
27 apr, 2015 17:53
|
|
Borttagen
|
" Rummet till höger om mitt rum" sa jag.
27 apr, 2015 17:53
|
|
Borttagen
|
"Okej" Sa jag och log. Sedan gick jag till badrummet.
27 apr, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
27 apr, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
Jag tog av mig kläderna och ställde mig i dushen.
27 apr, 2015 17:57
|
|
Borttagen
|
Jag började hålla på med min mobil.
27 apr, 2015 17:58
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut ur dushen och klädde på mig.
27 apr, 2015 17:59
|
|
Borttagen
|
Jag satt och spelade på mobilen.
27 apr, 2015 18:02
|
|
Borttagen
|
Jag gick tillbaka till Max
27 apr, 2015 18:05
|
|
Borttagen
|
Jag kollade upp på Albin.
27 apr, 2015 18:11
|
Du får inte svara på den här tråden.