Kärlekscirlkeln (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kärlekscirlkeln (Prs)
|
Borttagen
|
" Jo vi har engelska tyska och något mer hm var vad det just ja So " sa Aurora och log mot nick
Jonathan funderade på att sluta använda glasögon men problemet var att han knappt såg någonting utan glasögonen. Kanske han kunde börja träna och få till sin form eller köpa medel mot finnar tänkte han.
5 apr, 2015 00:08
|
|
Borttagen
|
"Nice, tack, vad.är det för engelska läxa?" frågade Nic, även om han visste, men han tänkte inte göra den.
5 apr, 2015 09:27
|
|
Borttagen
|
" Det är att skriva sammanfattning av kapitlet vi gick igenom idag och orden sa Aurora.
5 apr, 2015 14:39
|
|
Borttagen
|
"Aha.. jag hatar läxor." sa han och hans axlar sjönk ihop.
5 apr, 2015 15:07
|
|
Borttagen
|
" Läxor är bra men inte för många " sa Aurora om det var för många läxor fick hon ångerst atacker vilket inte var så kul.
5 apr, 2015 15:34
|
|
Borttagen
|
"Tycker det slösar på min tid." sa Nic och log lite grann. "men fattar varför du tycker det." sa han, även om det inte riktigt var sant.
5 apr, 2015 15:36
|
|
Borttagen
|
" mm man kommer hem och tror man är ledig men nej skolan fortsätter i form av läxor " sa Aurora
Jonathan suckade han drog upp luvan utssendet var så pinsamt att han ville dölja det.
5 apr, 2015 15:38
|
|
Borttagen
|
Nic nickade instämmande.
"Jag ungefär hela tiden." flinade han.
5 apr, 2015 15:39
|
|
Borttagen
|
" Japp och föräldrarna låter inte en göra något annat förens läxorna är klara " sa Aurora med en suck. Hon såg på klockan hennes buss gick om 10 minuter.
5 apr, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
"Det är jävligt jobbigt." suckade Nic.
5 apr, 2015 15:43
|
Du får inte svara på den här tråden.