Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Nu går vi och äter frukost, sa jag.
20 sep, 2014 22:57
|
|
Borttagen
|
(måste logga ut nu vi ses ^^ vet inte ritkigt hur jag e inne imorgon men aktiv vid 18 i alla fall^^)
Khalessi log och kollade på honom. "gärna." sa hon itll honom och kollde på honom. Hon äslakde honom verkligen. "älskar dig." Sa hon
(ska vi spola tills hon har kommit in i livet som prinsessa och i slottet och man har börjat se att hon e gravid och riket har typ fått reda på det eftersom barnet hon bär kommer bli en tronärving :3 för det blir lättare för mig att rolla henne med när hon väl hittar i slottet och hennes bror lever där och hon vet hon e gravid  hon kan typ vara i 4 månadne?)
20 sep, 2014 22:58
|
|
Borttagen
|
( Visst)
Jag log och tog hennes hand.
- Älskar dig med, sa jag.
20 sep, 2014 23:07
|
|
Borttagen
|
(spolar nu ^^)
Lessi kollade på Joel snabbt som petade på hennes arm. "gör det förlorar du ett finger." sa hon och flinade lite och puttar bort honom och går tyst emot rummet igen men Joel tärrar vidare men hon bryr sig inte, tålamod hade hon efter tiden här i slottet. Hon tänkte lite grann, folk i staden hade börjat fått veta om barnet som kommer anlända om5 månader. Man såg det på hennes mage att hon var gravid, ibland kunde man inte se det men det berodde på hennes klädsel.
20 sep, 2014 23:09
|
|
Borttagen
|
Jag satt i rummet och pratade med min sjuka far.
20 sep, 2014 23:16
|
|
Borttagen
|
Lessi sa snart åt Joel stick och lek och han löd henne och hon gick försitkgit till rummet och kollade på Felix snabbt. "Hur är det?"frågade hon lugnt och kom tyst in helt, hon ville inte störa men hon ville bara se så inget var helt fel, hon visade smått respekt för jsut kungen så han inte kände sig orespketerad fast han var sjuk
20 sep, 2014 23:18
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och gick till henne.
- Han blir bara sämre och sämre, sa jag tyst.
Jag la händerna på hennes mage.
20 sep, 2014 23:38
|
|
Borttagen
|
Lessi kollade på hans ögon lugnt . "Hur länge till?"frågade hon honom och hennes ögon var lugna som alltid. Hon hatade se detta men när väl kunden lämnade livet kanske Felix blir sorgsen och det kommer göra ont i hela henne att se honom så. Hon kände hans händer på hennes mage och tänkte snabbt lite. Hon hade inget emot hans händer på magen eftersom magen hade växt och var så det syntes. Hon visste han inte kände barnets spark men hon hoppades snart han kunde med känna rörelserna.. "Ditt barn rör sig." sa ohn lgunt til honom och se om han kunde le lite i alla fall för hon märkte kungen kollade, hon tänkte lite grann, hon tyckte det var synd att han inte skulle klara sig kanske så han kanske inte ens fick se sitt barnbarn då det kom. Hon tänkte lite grann.
(Ska kungen dö eller bli frsik igen så han hinner se barnet och få ite tid med barnet och hålla det ibland?)
21 sep, 2014 06:52
|
|
Borttagen
|
( Tycker han ska dö innan)
Jag log och pussade henne på pannan.
- Jag vet inte hur länge han klarar sig, sa jag tyst.
Jag kollade sorgset på henne.
21 sep, 2014 09:04
|
|
Borttagen
|
(okej. då får kungen dö, skulle det inte vara sött om innan kungen dör kanske Lessi sitter på sängkanten med Felix och pratar tyst och kungen räcker upp sin hand och rör vid hennes mage och precis kommer det en spark osm han med känner?)
Lessi kollade på honom och tänkte. "Vi får göra det bästa av hans sista tid," sa hon lugnt till honom och rörde hans kind försökte med en hand. "alla mister en älskad varje gång i sitt liv." sa hon lugnt till honom
21 sep, 2014 09:06
|
Du får inte svara på den här tråden.