Kampen om Glee {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kampen om Glee {Prs}
|
Borttagen
|
När han ätit upp går han till sitt rum.
17 maj, 2014 00:15
|
|
Borttagen
|
Saga tittade på skärmen, Alex hade inte svarat än. Hon suckade och slängde huvudet på kudden.
" Saga.. Är det något du vill berätta?" Sa Lucas som hade kommit in i Sagas rum.
" Knacka.." Mumlade Saga
17 maj, 2014 00:21
|
|
Borttagen
|
Han läser sitt sms av Saga.
Selena ska jag strunta i nu, hon är så konstig! Jag tror hon är förvirrad också. Jag bryr mig om dig, Saga!, skickar han tillbaka.
17 maj, 2014 16:45
|
|
Borttagen
|
Saga fick ett till sms. Lucas gick in och satte sig på sängen.
" Kille?" Sa han och log.
" Nej.." Sa Saga generat.
18 maj, 2014 14:06
|
|
Borttagen
|
Alex sätter sin mobil i laddaren och suckar. Han önskar att Saga bara kan förstå hur speciell hon är.
18 maj, 2014 14:10
|
|
Borttagen
|
" Det tror jag nog " sa Lucas och log.
" Jaja okej då, klasskompis.." Sa Saga.
" Jasså, är han snäll då?" Sa Lucas.
" Ja.." Sa Saga.
" Bra " sa Lucas.
Saga nickade.
18 maj, 2014 14:18
|
|
Borttagen
|
Han hör att Selena går utanför hans dörr. Han vet att det är hon, eftersom hon går så "catwalkigt" hela tiden som om hon äger hela landet.
18 maj, 2014 14:22
|
|
Borttagen
|
" Lucas.. Jag ska nog sova nu.." Sa Saga och gäspade.
" Ja, det tycker jag.. Godnatt " sa Lucas och bäddade ner Saga, sen gick han ut.
19 maj, 2014 21:23
|
|
Borttagen
|
Det går ganska lång stund, och Saga svarar inte på sms:et. Det kanske är lite överdrivet, men för varje minut blir Alex mer och mer orolig för att hon bara tänker ignorera honom. Nej, fy, han känner sig som en tjej. Han bestämmer sig för att leva vidare ett tag, som en riktig kille, han går och borstar tänderna.
19 maj, 2014 21:26
|
|
Borttagen
|
Saga tar snabbt sin mobil när Lucas har stängt dörren och läser smset hon fått av Alex.
Glöm mig Alex, jag finns inte för dig längre
20 maj, 2014 13:19
|
Du får inte svara på den här tråden.