PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
När jag var framme vid Kings Kross så var min mamma där för att möta mig och hon skjutsade mig hem innan jag skulle till Beauxbatons akademi i Frankrike.
13 maj, 2014 14:41 |
|
Borttagen
|
Jag drog ihop mig till en boll och grät.
13 maj, 2014 14:43 |
|
Neloon
Elev |
Remus:
- Hon lämnade inte utan anledning vet du väll, sa jag 13 maj, 2014 14:45 |
|
Borttagen
|
- Jag vet och allt är mitt fel, grät jag.
13 maj, 2014 14:49 |
|
Neloon
Elev |
Remus:
Jag gick undan och gick och la mig 13 maj, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
Jag stoppade in armen i brasan och skrek av smärta.
13 maj, 2014 18:56 |
|
Neloon
Elev |
Remus:
Jag hörde någon skrika och jag sprang ner mot sällskapsrummet och jag såg alla stå runt elden och jag sprang för att kolla vad som hänt, - Alex! Skrek jag när jag såg att det var hon som hade skrikit. - Varför gjorde du så! Sa jag förargat och förvånat 13 maj, 2014 19:32 |
|
Borttagen
|
- För att jag har förlorat min bästis, grät jag med armen i brasan.
13 maj, 2014 19:34 |
|
Neloon
Elev |
(Du var undan ur brasan)
Madam Pomfrey kom in i sällskapsrummet och tog med Alex till sjukhusflygeln 13 maj, 2014 20:49 |
|
Borttagen
|
Jag földe med till sjukhusflygen och fick min arm fixad när Remus kom.
13 maj, 2014 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen