Eurovision Song Contest 2014
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2014
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bästa låten ikväll, Nederländerna!
10 maj, 2014 22:51 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Maybe I should go to da toaletten!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: I don't like this song... Frivolt: Förreställ dig att jag sitter bredvid dig! Jag håller dig vaken! haha jag ska försöka Jag får väl försöka! XD haha good 10 maj, 2014 22:53 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Maybe I should go to da toaletten! The toalett väntar on you when det är omröstning! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 22:55 |
|
Borttagen
|
Skulle vara kul om San Marino vann, skulle de ens kunna ha tävlingen i sitt eget land? xD
10 maj, 2014 22:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag hejar nog på Sverige, Ukraina eller landet-med-kvinnan-med-skägg-vars-namn-jag-inte-kommer-ihåg.
10 maj, 2014 22:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skulle vara kul om San Marino vann, skulle de ens kunna ha tävlingen i sitt eget land? xD Haha xD Ja hade varit spännande...Eller Grekland....Hur skulle dom göra? xD 10 maj, 2014 22:58 |
|
Borttagen
|
Fy xD Sverige var faktiskt bra jämfört med dem andra cx
10 maj, 2014 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skulle vara kul om San Marino vann, skulle de ens kunna ha tävlingen i sitt eget land? xD Haha xD Ja hade varit spännande...Eller Grekland....Hur skulle dom göra? xD Dom skulle sälja tävlingen till typ, låt oss säga Tyskland xD 10 maj, 2014 22:59 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen