Husets hemlighet {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Husets hemlighet {Prs}
|
Borttagen
|
(Men då kan jag nästa gång skriva att bara Saga sitter vid brasan då? Visst!)
" Det knakade " sa Saga
9 apr, 2014 19:41
|
|
Borttagen
|
( Ja det är bättre)
Luna såg mot dörren till källaren
9 apr, 2014 19:43
|
|
Borttagen
|
(Okiii)
" Vi går ner " sa Saga
9 apr, 2014 19:43
|
|
Borttagen
|
" Vi håller oss borta från det rummet " sa Luna
9 apr, 2014 19:45
|
|
Borttagen
|
" Vi måste ju kolla vad det är " sa Saga
9 apr, 2014 19:47
|
|
Borttagen
|
9 apr, 2014 19:55
|
|
Borttagen
|
" Kom igen " sa Saga och reste sig upp.
9 apr, 2014 19:57
|
|
Borttagen
|
Luna reste sig och gick mot dörren
9 apr, 2014 19:58
|
|
Borttagen
|
Saga tog en ficklampa från sin bakficka och öppnade dörren.
9 apr, 2014 19:59
|
|
Borttagen
|
Anton satt kvar vid brasan
9 apr, 2014 20:00
|
Du får inte svara på den här tråden.