Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superV
Elev |
6 mar, 2014 21:40 |
|
Glucken
Elev |
- ja något som kommer att ändra allt
6 mar, 2014 21:41 |
|
superV
Elev |
6 mar, 2014 21:44 |
|
Glucken
Elev |
Draken jag pratar om ett eget universum
6 mar, 2014 21:53 |
|
superV
Elev |
6 mar, 2014 21:54 |
|
Glucken
Elev |
- ja det är planen, men vi behöver mer tid bara ett par dagar kanske
6 mar, 2014 22:04 |
|
superV
Elev |
- Hahahaha överlämna det åt mig.denna världen är ändo förlorad nu när vi inte får döda voldemorts anhängare så kommer han kunna döda alla inklusive James och Lilly så de kommer aldrig få Harry potter pojken som överlevde pågrund av oss. Snygg gjort Kahal och Larry!
6 mar, 2014 22:10 |
|
Glucken
Elev |
- men Draken jag kommer inte klara mig jag måste förmodligen offra mig för vår frihet, och det bara vara exakta kloner i vår värld men dom kommer vara exakt likadana.
Jag tog ett glas whisky drack det och sa - Det här kan vara min sista vecka på denna jord. 6 mar, 2014 22:18 |
|
superV
Elev |
7 mar, 2014 07:44 |
|
Glucken
Elev |
( STARTA YOUTUBE OCH SÄTT PÅ LÅTEN Cresce- we are the ones)
Jag satt inne på mitt rum och tänkte "tänk på allt jag har gjort all jag har dödat för den här världens bästa. Alla människor jag har ändrat eller skadat för den här världens bästa. Och sen att någon ska komma nu och ta det ifrån mig allt jag försökte göra var att stoppa voldermort och där med ett krig vi inte kan vinna. Att allt jag har jobbat för all godhet jag har gett till denna här världen, allt jag har försökt göra är att döda 50 personer för att rädda flera tusen allt vi gör är för kärleken av alla människor på denna jord alla som inte kan göra det själv alla som behöver skydd from en ondska som dom inte skulle kunna förstå. Alla människor jag har hjälpt och inget vet vem jag är eller att jag har hjälpt dom. lite roligt när man tänker på det att ingen vet man är eller vad gör. Snart är mitt uppdrag klart snart kan jag sova jag vet att Draken kommer göra det rätta jag vet att han kan klara det han vet att han var min enda och bästa vän. Han är den ända som kan klara det. Jag hade ju lämnat mitt brev till han han vet vad som måste göras." Efter ett tag till så gick jag till min väska tog ut lådan med revolver med 2 kulor det enda som kunde döda mig en till mig och en till Draken jag tog med mig min enda flaska konjak drack upp halva och lämnade resten till Draken jag satt mig på sängen och tittade en stund på revolvern och tittade på brevet och tänkte " Hej då Wade." Jag tog in revolvern i munnen och min sista tanke var "roligt när man tänker på det" 7 mar, 2014 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen