PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan nickade sakta. "Ja, min far gillade att jag ville kunna bruka svärd, så han lärde mig det". Han var rätt så bra på det även om han inte övade ofta.
10 jan, 2014 21:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Ina nickade, "När de tog mig till fånga........jag knivhögg en av männen." sa hon och drog efter andan, "Han dog, jag skadade ett par till." sa hon och sänkte blicken innan hon åter såg på honom, "Gjorde jag fel?" frågade hon undrande.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 jan, 2014 21:57 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan log vänligt mot henne. "Nej, du försökte försvara dig själv för att behålla din frihet, det är inget fel med det". Alla ville vara fria.
10 jan, 2014 21:59 |
|
Vildvittra
Elev |
Ina nickade glatt, "Så bra, för han förtjänade det, alla gjorde det." sa hon och satte sig i en fåtölj. Hon slog upp boken men såg åter upp på Stefan.
"Jag vet inte vad du tycker, jag vet att jag är kvinna men......Jag gillar att klara mig själv, försvara mig själv. Man kan inte alltid förvänta att en man finns i närheten att göra det." sa hon, se bara vad som hänt henne. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 jan, 2014 22:05 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan var tyst ett tag för att kunna försöka säga ett bra svar. "Jag tycker det är okej" sa han tillslut. "Jag har inget emot att försvara dig om jag kan...Men det är bra att du kan göra det själv". Han slog upp boken han haft med sig och började läsa.
10 jan, 2014 22:08 |
|
Vildvittra
Elev |
"Bra." sa Ina, hon var nöjd. Saken var visst att hon inte fick det, mest med tanke på sin ställning och det vore i alla sätt smartare att låta Stefan göra det. Men när det behövdes så kunde hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 jan, 2014 22:11 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan var helt tyst ett bra tag och bara läste. Det var en äldre bok han läste, som han mindes att de alltid haft. Den var dock bra och Stefan underhölls.
10 jan, 2014 22:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Ina stakade sig sakta genom sidorna, "Stefan? Dra-ke...vad är det?" frågar Ina och ser upp och ser ursäktande på honom då han läser. "Och varför befinner sig alla prinsessor uppe i höga torn? Det är väl idiotiskt." fortsätter hon allvarligt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 jan, 2014 22:16 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan skrockade lågt och såg upp. "Drake, en stor eldsprutande ödla som kidnappar prinsessorna och håller de fånga i tornen" förklarade han med road ton.
10 jan, 2014 22:18 |
|
Vildvittra
Elev |
Ina rynkade på pannan, "Finns de? Eller är de som havsmonstret som dränker människor?" frågade hon. Fast fanns de, så nog skulle hon vilja se en drake.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 jan, 2014 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen