PRS||
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tog fram Nathaniel från fickan och klappade honom.
5 jan, 2014 12:50 |
|
Nessie Black
Elev |
"Du ser killen bredvid han, Ewan Key eller vad han heter"
Alex nickade. "Du menar Noah?" sa Alex med ett litet leende. Cia nickade. "Han är ganska gullig" Come to the dark side, we have Draco 5 jan, 2014 12:54 |
|
Borttagen
|
- Kom vi gör något annat. Sade Noah efter en stund tystnad.
- Ja, visst. Sade Adame och jag och reste oss. Isabelle och Adrianne blev kvar medan vi gick omkring på gården utan att veta vad vi skulle göra 5 jan, 2014 12:59 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex såg bort åt det håll som Gryffindorarna hade varit på. Dem enda sin satt kvar var tjejerna.
"Kanske, jag tycker den andre är gullig. Ewan" Come to the dark side, we have Draco 5 jan, 2014 13:18 |
|
Borttagen
|
- Kolla, där är Cia och den där Alex. Sade Noah och fnös.
5 jan, 2014 13:21 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex ryckte till som ifall hon hade hört Noahs kommentar. Hon såg sig omkring och fick syn på dem.
Come to the dark side, we have Draco 5 jan, 2014 13:22 |
|
Borttagen
|
- Jag tycker inte att de är så farliga. Sade jag och flinade.
5 jan, 2014 13:27 |
|
Nessie Black
Elev |
Cia kollade drömmande mot Noah. Alex såg på henne och skrattade tyst. Hon skulle inte nämna sin kärlek till Ewan, inte än.
Come to the dark side, we have Draco 5 jan, 2014 13:31 |
|
Borttagen
|
- Adrianne gillar dig. Sade Noah glatt och log. Jag skrattade.
- Jag vet, jag skulle aldrig vara tillsammans med henne. Sade jag. 5 jan, 2014 13:34 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex la huvudet på sned. "Gå och prata med honom" sa hon och såg på Cia.
Come to the dark side, we have Draco 5 jan, 2014 13:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen